Inlägg från: Pacgirl |Visa alla inlägg
  • Pacgirl

Underbara Majbarn - del 7

Klabbis: Heheh, det var ju konstigt dansar gör ju pojken i reklamen ^^
    Albin fick med messmör idag det gillade han, köpte bredbar leverpastej med som jag ska testa om han gillar

Jag har världens underbaraste barn!
  • Pacgirl
    klabbis skrev 2009-03-26 08:56:52 följande:
    Tjena!Då har även jag hittat hit ! Här är vi uppe i 8 tänder.Pacgirl: Ja visst är det mysko, för som sagt pojken i reklamen dansar ju (Men Freja är ju en flicka så det är kanske därför )
    Albin dansade inte heller men kanske för att det var fjällbrynts mjukost och inte kavli vad vet jag
    Oj, 8 tänder vad många era ungkottar han min lilla kille har fortfarande bara 2, men jag skulle tro det är fler på väg nu han är lite kinkig och gnällig...
  • Pacgirl

Klabbis: Vad duktig hon är! Nej Albin reser sig inte så ännu, men han kan ju släppa taget och stå utan att hålla i sig!

• Pacgirl

Lilla lucas vad jobbigt, hoppas han blir en glad och pigg liten kille snarast!

• Pacgirl

Tycker inte lindex har så där jätte mkt nu eller vad tycker du Moniqe?
    Fast jag köpte iofs såna kort ärmade bodysar med traktorer på, dom var söta!
    Farmor har köpt på kappahl till Albin det har vart fina saker så kanske ska du slänga in ett öga där med!

www.lindex.se så är det ju bara förspana i butiken där, fast jag tror det finns mer i vanliga butikerna än på Webben!

• Pacgirl

Full fart på de små kottarna ser jag!
    Albin har inte så mkt hår än att det känns aktuellt att klippa honom det får gro lite till!

• Pacgirl

Klabbis: Ja, vi hade en trevlig påsk hoppas du/ni hade det med!
    Här händer det grejjer Albin har tagit sina första stapplande steg men han är snål med dom tror han är lite feg för stadig är han, men det kanske är bra då ramlar han och slår sig inte lika mkt.
    Kan man inte lägga upp en lista i ts är alla barnen fyller?
    Jag startar en!!!

Albin 28 Maj

• Pacgirl

Kanske fanns de någon i april med, vad är det för adress till din blogg?

• Pacgirl

Albin går utan vagn började för några veckor sedan han är kalas duktig, han får mer och mer det vi äter med och samma här smörgås är en favvo det gillar han verkligen!

• Pacgirl

Grattis till alla ungkottarna som fyllt år och tagit sina första steg! Det är ju så himmla mysigt och man blir verkligen kanon stolt och jag måste ju säga att jag är k´mäkta imponerad av Albin då han är ett halvt år tidigare än sin syster på att gå, redan vid 11 månader det är vasst! ^^Men han hade med kunnat göra det tidigare om han inte vart feg, men samtidigt är det ju bra de tar de lite lungt så ramlar de inte och slår sig lika mkt!!!!
    Albins kalas är ju sist ut då han kom sist av alla trots att fler än jag trodde han skulle vara bland de första
    Känns ju skumt att det är 1 år sedan man låg på op bordet....

Svar på tråden Underbara Majbarn - del 7