Exhibitionist?
Gillar också att visa mig naken. Gärna på stranden på sommaren (nakenstrand då såklart) Men det måste ske snyggt och med hänsyn tll andra som ev befinner sig där. Gäller att välja en bra plats lite för sig själv.
Först så sitter man i solen några timmar och låter kroppen smeka ens kropp, lätt att bli lite sugen då.
Vissa män har dock ingen finess och sätter sig alltför nära och vrålstirrar en mellan benen så fort man har slagit ned stolen, det är direkt avtändande istället och har ibland fått mig att lämna stället. Tänk om de tog det lite lugnt och läste av stämningen istället - det skulle de vinna på.
Men de tillfällen någon satt sig en bit bort, och tittat diskret bakom solglasögonen så har det hänt att jag öppnat upp benen lite mer och visat upp mig. Man märker ganska snabbt om de börjar titta lite mer då och känns det rätt kan man sen egga upp varandra lite på avstånd. Smörja in sig, först bara kroppen men på slutet brösten och mellan benen. Grundligt och retande. Kanske sära lite på blygläpparna.
Om man sitter bra till kan det sedan gå över till gemensam onani på avstånd, brukar kännas fantastiskt spännande.
Ojoj, upphetsande bara att skriva om det