Inlägg från: Anonym (Exhibitionist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Exhibitionist)

Exhibitionist?

Gillar också att visa mig naken. Gärna på stranden på sommaren (nakenstrand då såklart) Men det måste ske snyggt och med hänsyn tll andra som ev befinner sig där. Gäller att välja en bra plats lite för sig själv.

Först så sitter man i solen några timmar och låter kroppen smeka ens kropp, lätt att bli lite sugen då.

Vissa män har dock ingen finess och sätter sig alltför nära och vrålstirrar en mellan benen så fort man har slagit ned stolen, det är direkt avtändande istället och har ibland fått mig att lämna stället. Tänk om de tog det lite lugnt och läste av stämningen istället - det skulle de vinna på.

Men de tillfällen någon satt sig en bit bort, och tittat diskret bakom solglasögonen så har det hänt att jag öppnat upp benen lite mer och visat upp mig. Man märker ganska snabbt om de börjar titta lite mer då och känns det rätt kan man sen egga upp varandra lite på avstånd. Smörja in sig, först bara kroppen men på slutet brösten och mellan benen. Grundligt och retande. Kanske sära lite på blygläpparna.

Om man sitter bra till kan det sedan gå över till gemensam onani på avstånd, brukar kännas fantastiskt spännande.

Ojoj, upphetsande bara att skriva om det  

• Anonym (Exhibitionist)

@Gaskarl.

Sköt det snyggt nästa gång du ser en naken tjej på nakenbadet så kommer du kanske få vara med om det ????

Känner du inte av spänningen så finns den inte. Låt henne ta initiativet. Blåstirra inte utan titta lite försynt. När hon känner sig trygg kommer hon visa vägen om hon är sugen. Håller tummarna för att du får vara med om det. Härliga minnen att tänka tillbaka på på vintern ????

• Anonym (Exhibitionist)

Mina smileys blir frågetecken. Blir lite fel. Glada gubbar med hjärta ska det vara.

• Anonym (Exhibitionist)

@Gaskarl: Helt vanlig medelålderskvinna med lätt exhibitionistiska drag och en sund aptit på sex.

@Frökenfrykena. Lite avundsjuk på dig. Min man är inte helt med på noterna ännu, jag ligger några steg före. Han har inga problem med att jag gillar att visa upp mig lite diskret och han gillar absolut effekten det ger (vilket han får skörda sen, haha) men han är fortfarande lite mer tveksam till att "löpa linan ut". Och jag förstår inte riktigt varför, han ser riktigt bra ut och behöver inte skämmas för att visa sig utan kläder. Och jag som trodde att de flesta karlar skulle gilla att ha en lite vågad fru... ) Fick iaf med honom på nakenbad i somras där vi låg lite för oss själva och jobbade hårt på att hetsa upp honom till max under dagen. Till slut kunde han inte hålla fingrarna borta och när han väl upptäckte att det stod en man och kikade på oss i buskarna var jag precis på väg att få jordens orgasm så då kunde han inte sluta... Mitt bästa sexminne ever so far, men skulle gärna vilja ha fler sådana. Jag får ha tålamod och försöka få med honom på noterna vart eftersom. Han har själv erkänt att det skulle vara upphetsande att se ett annat par in action på nakenbad, men jag tror att det är avtändande för honom med alla gubbar som är alltför odiskreta när de smyger runt. I lördags provade vi ett bad vi inte varit på förrut, och efter några timmar började han slappna av och smeka mig lite grann. Vips var där 2 män som dök upp en bit bort (han låg med slutna ögon åt andra hållet och såg inte detta) som började tillfredsställa sig själva. Det gör mig extremt upphetsad och jag var kanske lite oschysst och talade inte om för honom att vi hade publik till en början då jag inte ville att varken han eller dom skulle sluta. Tyvärr flyttade de sig närmare och närmare och då gick det inte att mörka längre, så då blev det till att packa ihop och åka hem.

Men, men, jag jobbar på att få honom lite mer med på noterna.

Berätta gärna vad ni brukar göra, alltid kul med lite tips

Svar på tråden Exhibitionist?