Inlägg från: Honeyflowers |Visa alla inlägg
  • Honeyflowers

angie: 3,7...oki men som du skriver i sthlmsområdet är det ändå inte så mkt...men visst e det sjuka priser...vi bor ju i etuna o byggde nytt 05/06, för 2,3 ....hade tur för idag skulle vi nog va uppe på mycket mera....närmare 3 tror jag...

• Honeyflowers

thezz: kan du inte be dem ta hinnorna då? Jag hade som du, men kl 17.30 tog de hål på hinnorna på min begäran o då satte värkarna igång på riktigt, 21.14 föddes Max.

• Honeyflowers

thezz: jag var öppen 3-.4 cm när de tog hinnorna, vips sa de o så satte det igång efter det...mkt effektivt iaf för mig.....

• Honeyflowers

jaz: vi köpte igår ett par turkosa foppatofflor, ej äkta, supersmidiga att bara stoppa i fötterna o gå ute i på tomten men sedan hade jag också tänkt köpa ett par sandaler, fast hade nog tänkt med öppen tå...tror du det är bättre med stängda?

• Honeyflowers

hanna: vi tyckte oxå det "bara" var april men insåg efter ett par vändor i flera affärer att utbudet sinar, så det är nog läge att snart köpa sommarskor åt Månsen. Förstår dock om du inte orkar i ditt tillstånd.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7