Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

zago... usch för att vara sjuk o gravid vet hur det är... har ju haft kräksjukan 2ggr denna grav + denna superförkylning som inte gett med sig än ... inte kul alls så man får gnälla... ledsamt med din väninna, tycker inte du ska känna dig dum på nåt vis, hon är säkerligen inte missunsam på nåt vis, förklara för henne hur du känner lite lagomt o stötta henne mkt så kommer ni fixa det fint

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-03-23 15:26:19 följande:
    Ja,du har helt rätt.Jag vet men det är så himla tråkigt så ska man själv vara glad. Hoppas hon blir gravid igen och det går bra. Så kommer det nog kännas bättre. Ja,du vet hur det är. HEMSKT!!!!! Mest när man har Emil brevid tycvker jag. Han fattar ju inte att jag måste hänga i toa direkt!! Stackare,är du fortfarnade dålig?? ärligt,vilar du nåt alls????!!!!???? För att få krafter igen så är det superviktigt! Vill dig väl
    usch ja jag vet ju hur det är att hänga över toa när sonen ser på fy fasen vad rutten man känner sig *kram*

vila?? nja idag tar jag det lugnt faktiskt, men annars har jag målat tak, panel, sängen mm o sen är ju M med i bilden hela tiden så lugnt finns väl inte på kartan så att säga

Magda... visst är det roligt med ord till en viss gräns iof man får passa sig!
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-03-23 15:29:28 följande:
    Föressten...vilken Phil and teds har du? VIBE?? vad är det för skillnad på vibe och sport???  *Lutar lite åt en sån modell här*
    viben är lite större, mer ombonad o mkt stabilare tyckte jag, sen snyggare men främst stabilare o säkrare o väldans mkt smidigare.... men det är ju vad jag tyckte, känn o jämför
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-03-23 15:34:37 följande:
    jA,visst...försåtr du inte kan vila med M runt dig men inte grejja massa så du anstränger dig mer än nödvändigt!!! Du!!!! Du måste tänka dig för så inte hon kommer innan hon ska och så du är frisk när det vä lär dags. En envis förkylning har satt sin på envisa dig du

haha jooo jag vet eg men samtidigt så är det så att paneler måste målas för snickaren är ju här i skrivande stund om du förstår hur jag menar, A kan ju inte göra allt o Måns rum måste bli klart innan hon kommer... han kan ju inte flytta in när det är bredspacklat o inte slipat så vissa måsten finns ju... men ja du har väl lite rätt, envis förkylning på envisa jag o OM hon kommer nu så är det ju ingen större fara mer än att jag inte har tid haha

Jo den är dyr det är den men jag tänker att det är värt det i slutändan, så gjorde jag ju med buggis o det var det bästa vi gjort... inte snåla med vagnen mao...

Magda... haha kinesiska

M sover herregud mitt på dan o allt! sängen är ju guld!

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-03-23 16:09:30 följande:
    Hanna: bytt säng åt M?
    Jepp... ut med spjälis o in med nya... han somnade så dåligt i spjälisen, ville bara somna i vår säng o sen inte alls glad att vara "instängd" i spjälisen, vägrade sova på dagen i den med... för övrigt har vi ju inte haft probs med sömnen... igår när vi gick in i sovrummet på kvällen för nattning började det som vanligt med "den den den" o pekandet på vår säng, sa att han ska somna i sin egen säng o han blev såå glad, la sig direkt o låg o kikade o myste o somnade jättelätt... o nu på em har han själv gått o lagt sig i den...
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-03-23 16:26:25 följande:
    *Lättja lommar in apatisk*Ul avverkad. Såg SÅÅÅÅÅ bra ut, iofs -8,7 i berfäknad vikt så jag tolkade det som att den är på bantning nu men personalen tyckte allt såg kalas ut. Fick tid för hinnsvepning, PÅ FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  På papprena står det det att "Igångsättning sker senast när du är i v42 +0 på huddinge sjukhus". Kyss mig i arslet!
    jamen duuu... hon är inte redo än, o du har varit inställd på att föda på took för länge tok hinnsvepning på fredag o bebis om 1v då *pepp* (fast du säkert vill mörda mig för det haha )

Försöker väcka M... gick in o pratade med honom o ja... han öppnade ögonen, tittade på mig o gav mig ett surt pruttljud med munnen o sket fullständigt i mig unge
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-03-23 17:03:24 följande:
    Oj hanna...då kommer han inte somna som han brukar ikväll! Han verkar gilla sin nya säng
    Jorå, han ligger redan
  • Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-03-23 19:54:33 följande:
    hanna; måste fråga..vet ju att din son o min är lite lika på vissa punkter..de verkar va lika aktiva, o sova lika lite på dygnet...när vi ska lägga Max på dagen så gallskriker han, han verkligen hatar att sova på dagen, det är som att han får panik, han kan somna i sin säng ca 30 min men sedan vaknar han ALLTID i panikskriker, om vi lägger oss med honom i vår säng kan han somna om, inte alltid, men ofta för att han är så pass trött att han inte är utvilad efter 30 min. Han sover alltså väldigt lite på dagen. MEN- när vi lägger honom för kvällen så är det inga som helst problem. Vi lägger honom i hans säng i hans rum säger gonatt o går ut, han slockar direkt. Det är som att han då vet vad det är som gäller. Vi har ju samma rutin o samma natttid osv.Det är bara så jobbigt på att försöka få honom att sova på dagen!!!!! Inget som vi testar lyckas.Hur är Måns när det gäller att sova på dagen?
    Jadu, vi har gett upp att lägga på dagen, helt meningslöst... frågar honom om han vill sova säger han nej så är det det som gäller... är han trött somnar han så det finns ingen rutin för dagssömnen direkt.. han vill inte det så vi får gilla läget där...
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-23 20:22:31 följande:
    God kväll... Just hemkommen från röngten, eller en MR....
    Hur gick det??
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-23 20:43:28 följande:
    får svar om ca 5 dagar...
    helt ok ändå... fast de skriver säkert svaret ikväll sa de nåt när du var där?
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7