MagdaA skrev 2009-06-05 11:06:02 följande:
Hanna: åh, dom var fina Köpte du dom rutiga? Ska kolla de, å piké var ju en bra idé! SOm sagt, nya jeans behöver han
iaf, då kan man ha med det också om det blir kyligare på kvä
llen.vi ska på bröllop i augusti också, men det är här hemma så då får A vara hos farmor och farfar.dax att åka och hämta på dagis nu. sen i em tänkte jag hinna baka lite. Micke upptäckte till sin förfäran igår att vi inte hade några kakor i frysen!
Jag köpte de mörka, de är oxå rutiga i mönstret, kanonsnygga live! är mkt som finns i butiken som inte finns på hemsidan så kila in o kolla så hittar du säkert nåt! Piké tycker jag är jättesnyggt, inte så "stramt" som skjorta, lättare att ta på o bekvämare, o personligen tycker jag det är snyggare än "kinakrage"
...
MrsMurphy skrev 2009-06-05 11:09:12 följande:
Hanna: Iom att mamma befinner sig 55 mil bort så är det inte så lätt att bara styra upp en middag... Plus att dom skulle slå oss sönder och samman om vi inte förvarnat! Hur går det med era funderiungar i EU-valet nu då? Jag bligade 2 timmars debatt igår för att försöka få någon koll.
Jo det är klart, går ju inte att göra nåt spontant... men du kan ju bjuda ner henne på middag... säg att det är middag med "surprise" så får hon iaf lite förvarning
man måste ju inte säga allt
Jadu, valet... rösta ska jag, avskyr när folk inte utnyttjar den rätten... sen om det blir blankt el ej har jag inte bestämt än... jag kan inte stå för de skyhöga lönerna de alla får så jag vet i fan...