Pladderbebisarna Del 7
Ta du ett litet glas vin ändå du o sura lite
Nu fredagsmys (el hur mysig man nu är totalt igensnorad, med 071-röst och en redan stor näsa som har dubblerats )
Kram o trevlig helg tjejjer
(Lättja... förväntar mig bebis när jag kommer in på måndag )
Hej tjejjer
Det borde vara förbjudet att vara sjuk när man är höggravid fattar inte att jag aldrig blir kry!! *surar*
Y har nog glidit ner ytterligare nu, svårt att gå då hon trycker så långt ner... kan ha att göra med att jag målade 15kvm badrumstak igår bl a
Lättja.. du är grön, fortfarande munkavel?
Morron
Inatt har M sovit första natten i sin "riktiga" säng har ju strulat så med läggningen i spjälisen det sista, har vägrat vara i spjälisen o bara velat ut ur den... men det gick kanon att lägga i hans säng! dock i vårt rum än eftersom hans inte är klart än
Angiee... roligt!! ska bli spännande att följa
Lurk... triiist men men, någonstans står ert hus o väntar!
Någon som har tips... ska ju måla om måns rum så fort jag slipat, finspacklat o slipat igen ( o grundat o spacklat o slipat mer )
Kommer ha alla väggar vita med lite pyssel på som bokstäver, siffror mm mm.... men själva fondväggen som jag tänkt måla multirandig, jag vet i fasen om jag hinner med det nu el rent av orkar *skäms* så har ni idéer vad man kan göra med den ist? kanske trist med bara en färg o tapet vet i fasen vilken isf?