Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

MrsMurphy skrev 2009-03-20 18:59:12 följande:
    Men för faaan! Kan det bli segare än detta? Och jag vägrar lyssna på Magdas snack om 27, då blir jag knäpp på allvar! Men i denna stund, fy sjutton vad underbart det hade varit att hinka litervis med vin nu när man är så trött, less och ont. Förbaskat, det är ju NU man behöver det! *svär*
    haha du är ju för skoj iaf fast jag förstår att det är segt även om jag gick in i en dimma när jag passerade bf, har ju dock ingen aning om hur det är att gå över tiden så mkt..

Ta du ett litet glas vin ändå du o sura lite
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-20 19:27:02 följande:
    min lillebror har skrivt..*skryt*
    SKITBRA artikel!! man kan ju hoppas att det finns folk som tar till sig nåt oxå..
  • Hannnas

Nu fredagsmys (el hur mysig man nu är totalt igensnorad, med 071-röst och en redan stor näsa som har dubblerats )

Kram o trevlig helg tjejjer

(Lättja... förväntar mig bebis när jag kommer in på måndag )

• Hannnas

Hej tjejjer

Det borde vara förbjudet att vara sjuk när man är höggravid {#lang_emotions_yell} fattar inte att jag aldrig blir kry!! *surar*

Y har nog glidit ner ytterligare nu, svårt att gå då hon trycker så långt ner... kan ha att göra med att jag målade 15kvm badrumstak igår bl a

Lättja.. du är grön, fortfarande munkavel?

• Hannnas

Morron

Inatt har M sovit första natten i sin "riktiga" säng har ju strulat så med läggningen i spjälisen det sista, har vägrat vara i spjälisen o bara velat ut ur den... men det gick kanon att lägga i hans säng! dock i vårt rum än eftersom hans inte är klart än

Angiee... roligt!! ska bli spännande att följa

Lurk... triiist men men, någonstans står ert hus o väntar!

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-23 07:35:47 följande:
    Åh vad trött jag är! Jag har haft svårt att sova hela helgen, och i natt var inget undantag. Det värsta är att jag inte ens kan skylla på vakna barn, det är jag som inte kan sova! Suck. Ikväll lägger jag mig nog i soffan och somnar vid tv´n.Hanna: Ja det var jättetrist. Vi var båda väldigt inne på det huset, men vi hade inte köpt det ens till halva priset.
    aj då ...
    Honeyflowers skrev 2009-03-23 07:37:47 följande:
    gomorron!Ja när var man pigg senast!? När vaknade man egentligen pigg?? *kommer inte ens ihåg*Kan inte skylla på dåligt hb heller...vad tråkigt med huset Lurkan, ni som verkade så positiva!
    pigg?? haha tror man får vänta X-antal år på det du

Jag har ont i mitt öra idag aldrig haft i hela mitt liv, skitstörigt!! vet i fasen vad jag ska göra åt det heller... bläk
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-03-23 07:54:40 följande:
    Morrn morrn.Idag får jag iaf komma på ul. Lurkan: Trist med huset men jätebra att ni inte förhastar er och har rosa glasögon på när ni tittar! Hanna: Jag har haft ont i ena örat i nån månad nu och jag tror att det hänger ihop med graviditeten pga nästäppan och att jag överkonsumerar nässpray. Vet inte ens om det är fysiskt möjligt att det kan vara så men fått för mig det iaf. Har aldrig heller haft ont i örat i mitt liv och därav detta konstaterandet.
    mm jag har inte använt nässpray... får prova det o se om det lättar på trycket (tack T )

Det gör ONT nu alltså... skitstörigt för det gjorde det inte när jag vaknade utan det har kommit nu... får resa mig ur soffan... ändå frulletid för M...
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-03-23 13:08:09 följande:
    Har just fått en rejäl inblick i hur driftiga 2 st 1,5 åringar kan vara och börjar inser hur framtiden kan bli. Vi kossor (mammor) satt och pimplade kaffe i lugnan ro och ungarna härjade inne i lekrummet. Vi tyckte att det var lite väl tyst efter ett tag så vi kikade in och halva rummet var nedklottrat (dock tvättbar penna gudskelov), ungarna i full färd med att riva ner tapeterna och golvet indränkt i sugrörsdricka...
    haha

Nu har jag fått ordning på örat (tack gooode gud för det för det ömmade så jag trodde jag skulle dö efter ett tag).. 2 alvedon o mkt nässpray löste undertrycket... *pust*
  • Hannnas

Någon som har tips... ska ju måla om måns rum så fort jag slipat, finspacklat o slipat igen ( o grundat o spacklat o slipat mer )

Kommer ha alla väggar vita med lite pyssel på som bokstäver, siffror mm mm.... men själva fondväggen som jag tänkt måla multirandig, jag vet i fasen om jag hinner med det nu el rent av orkar *skäms* så har ni idéer vad man kan göra med den ist? kanske trist med bara en färg o tapet vet i fasen vilken isf?

• Hannnas
    numberone skrev 2009-03-23 14:49:23 följande:
    Eller denna www.engelskatapetmagasinet.se/shop/15/page.as...
    numberone skrev 2009-03-23 14:48:42 följande:
    Hanna:hihi denna va väl inte så dum www.engelskatapetmagasinet.se/shop/15/page.as...
    Båda är jättefina! MEN... så icke barniga tycker jag o lite trista, gillar personligen RLs tapeter mkt men inte i barnrummet, känns för "mjäkigt" på nåt vis... jobbig jag är va
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7