Pladderbebisarna Del 7
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-surprised.gif)
Goddagens
Hemkommen från bvc:s 1mån koll , snorpan väger nu 4440g (nästan exakt 1kg+ sen född) och 56 cm (+5cm)... shit vad hände! stora tjejjen
Hon är vaken mkt mer, mer "med", följer jättefint med blicken, börjat vända sig från rygg till mage nu o sånt... kan ingen stoppa tiden!!?
*snyft*
Kick... du vet alltså inte ens vad eländet heter? jag är ju jättenyf själv ska jag sätta en häckbit med luktschersmin inom snar framtid här, håller på att plantera en snöbollshäck med... massa häckar blir det här
Cia... ja jag ser ju hellre att hon "laddar" på kvällarna o låter mig vara på nätterna räcker fint med att hon promt ska sova TÄTT intill mig...
NO & Lurk... lycka till på bvc o mvc idag
Lurk... skönt att allt gick bra! o gott med en extrarunda (hade behövt många sådana själv
)
AE... *vinkar*
Thezz... usch så trist att Noel inte är nöjd kolik? passa på att vila o NJUT nu när han sover då...
angiee... roligt med nya ord ... o behöver du hjälp med medicinen så är vi ju flera inom området i tråden så hojta bara om det är nåt
Kick... kika när du sätter dem sen, inget brått jag är ju bara nyf som sagt... o skriv du klart uppsatsen, du är snart snaart klar
Thezz... okii, ja jag vet faktiskt inget om de dropparna bara hört att de är kanon, men äckliga då tydligen hoppas det går bättre med minifomet! nä inte alls kul att vara ute när det blåser så här, M blåser omkull... trist att vara inne dock när det ser så fint ut ute... men men...
Angiee.. ohh mitt område lite iaf men nu var det iof ett tag sedan men lite sitter väl kvar än
läste ju en hel del farmakologi... men men, du klarar det säkert fint själv, det är väl mer intresset det hänger på o man kan fasen inte gilla allt..
Ang vendlas prat är hon väl inte särskilt "sen" eg? o många samlar ju ord länge för att sen bara explodera o börja prata...
Tycker det är jättekul att man kan prata med de små, M pratar ju väldigt mkt o uteslutande meningar i stort sett numer... men det är satans jobbigt med för man märker ju verkligen att de är "med" på ett helt annat sätt, på gott o ont ....
Just nu vill jag bara att Y ska stanna i tiden, inte utvecklas el växa mer utan bara vara sådär bebisig som hon är just nu
lurk... åhh bokrea!
kick... känns skrämmande, skönt, förlösande, tomt o bara härligt va?
thezz... tycker så synd om dig/er ... själv är jag ensam med barnen från 14 idag, A åker direkt från jobbet o spelar match o kommer inte förrän vid 22 snåret ikväll... *jobbigt* men men...