Pladderbebisarna Del 7
Jahopp... då sover M igen sov mellan 09-11 i förmiddags... sen upp o laga mat med mig, äta o nu i säng igen litenfisen...
Jahopp... då sover M igen sov mellan 09-11 i förmiddags... sen upp o laga mat med mig, äta o nu i säng igen litenfisen...
Linda... kan ju säga som så här, jag sprack inte alls så mkt som du sist MEN jag sprack mkt! både in o utvändigt med Månsen, fy fasen... denna gången sprack jag nästan inget, syddes bara 2 stygn (sist var det ju så många att de bara skrev X i journalen)... så det var STOR skillnad!
Thezz... tror vi alla har en punkt under förlossningen då man bara vill "gå hem" skita i allt typ
Magda... vad är lingongryta? nyf
Thezz... jotack, känner igen känslan jag tyckte jag var skitpinsam o bad mellan värkarna om ursäkt för vilken fjant jag var samtidigt som jag under värkarna vrålade att jag ville dö o därifrån typ herregud...
Så lyxigt det känns att sitta här o vila idag o ändå få saker gjorda inomhus (ute går inte vara idag)
Här har vi kopplat ur pannan för sommaren (pellets) o kör enbart på el nu blir samma kostnad sommartid.... alla radiatorer är ju ändå avstängda...