-
man kan väl göra flera saker samtidigtCia o krabaten skrev 2009-05-13 21:13:27 följande:Thezz: Det på bilden är inte kvickrot, men du kanske har det också. Visst var det så du menade?Kollar inte ni på Greys förresten?
-
Jojomen! Den metoden fungerar ett tag men så fort man själv släpper det där greppet så släpper hon oftast med, även om hon hållt rätt ett tag, för inte orkar man hålla så i 20-30 min... men den varianten är provad, tack ändå för tips för ALLT mottages tacksamtMrsMurphy skrev 2009-05-13 21:18:01 följande:Hanna: Misstänker att du fått detta tipset men lillgvbben här var också en sån som bytte tag och drog ut och bara snuttade vårta. Jag fick tipset att köra lite führeramning, ha ett bestämt tag om nacken och håll hela ungen rakt på sidan och knyck till dens huvudet när den är på plats så den inte kommer loss... Skitsvårt att beskriva och jag vet inte om nån visat dig den modellen så att du hänger med på hur jag menar...
Morron förresten... idag är jag snart övergiven om 10 min åker A o kommer inte förrän ikväll gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh ska nog klä Y innan han drar... -
*ammar*
lurk.. triiist att inte kunna sova o det är bundna räntan du tänker på...
lättja... jag är inte läkt än, har sår fortfarande
-
räknar du på 5 har du bra marginalerlurksmulan skrev 2009-05-14 07:55:29 följande:Hanna: Okej, så den rörliga brukar inte ligga så högt? Nu ligger den ju extremt låg men jag vill gärna räkna på lite mer normala nivåer.
-
Lurk... jag skulle nog räkna sammanslagna lån som 5% kanske, botten o topp... för det skiljer ju endel på dem... svårt sånt där..
o du akuttid=BRA inte farligt
Morron T... vet du, jag är där du är på måndag ensam! o urtrött då jag inte fått sova nåt inatt nästan o kl är bara 10! herregud vad ska man hitta på...
-
magda... björn FY så läskigt! vi hade en här nere för nåt år sedan... huvva
-
Tack magda för påminnelse... jag borde slänga in tvätt här med... trist... men man får passa på när M sover, snorpis är ju lätthanterlig men M är full gas i som vanligt o jag är supertrött o inte fått sova inatt...
Tacksamt nog kommer A hem en sväng o tar med sig M ut i skogen... o vet ni, jag SKÄMS för att jag tycker det ska bli skönt för M är ju bara så underbar, världens gladaste o finaste o så tycker jag det ska bli skönt att han åker en sväng... känner mig verkligen som världens sämsta mamma *tårar trillar*
-
Nä sovit dåligt med Y bara, hon äter så extremt långsamt nattetid o sen somnar jag ifrån henne o då halvslumrar jag mest iom att jag inte trivs med samsovandet, el det är mysigt men jag oroar mig för struntsaker... o när jag väl vaknar till o får över henne i vaggan så är det dags för nästa amning o då matar jag ju bara 2ggr/natt ändå... blöjbyten har A fått ta...MagdaA skrev 2009-05-14 13:03:11 följande:Hanna: varför inte sovit? å du, än om barnen är snälla osv så kan det vara skönt med lite lugn en stund. helt normalt å inget att skämmas över!
Bestämde mig för att följa med ut i skogen iaf... dödåligt samvete o rastlös o trött o ja gud vet allt, instabil kanske man ska kalla mig just nu -
El eg kan man ju säga att hon äter 1gg/natt... el hur fasen man nu ska se det.. hon äter när vi lägger oss vid halv11-11, sen äter hon inte innan 04 och sen äter hon igen vid 06 o då ligger vi ju o drar oss bara efter det innan vi går upp.. el jag, hon fortsätter sova
-
kniper med dig!!!angiee skrev 2009-05-14 13:45:40 följande:Vore ju mysigt med en till bebis men så länge F:et hänger blir det inga fler bebisar!Det är KNIIIIP på hög nivå här nu & träningsvärken är här