Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

Hej,hej!

Väntar på att Henke ska komma hem och ta hand om Emil. Han är såååå jobbig idag. Sätter sig bara och gråter om inte man bär på han!!! Jag orkar inte det idag. Klängapa är hans namn idag.

Vi har varit ute och gungat men annars så är det inte mkt som gjorts här idag.
    Jo,jag har iof tvättat 2 maskiner och kört diskmaskinen.

V.12 idag och efter att fått sett bebisen så känns det jätte bra nu. Bara illamåendet försvann!

Imorgon är det påskfest på öppna förskolan. Vet inte riktigt vad jag ska ta på emil om han ska va påskgubbe. Tips??

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Honey. Tack!!! Du vet man nojjar sig i onödan  

Jag har inget litet förkläde och ingen scarve som passar till han...mina kommer bli som någon slagt turban på han

Tack ändå för tipset...

Hanna: Ja,fy katten.. jag skulle göra vad som helst för bli av med det!!! Bläk!
    Förstår du inte orkar! Jag hörde att någon av de andra mammorna skulle måla mustach och fråknar men jag vet inte...emil känns så liten för det och sen målar man med kajal då?? Och hur lyckas man få bort det sen??

Nä,jag tror vi går dit utan att klä ut oss. Smidigast!!!

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-07 16:19:09 följande:
    zago... skulle aldrig i livet måla M i nyllet med kajal nu, han skulle hata att ta bort det o ändå inte fatta grejjen med det än så det skulle kännas så onödigt, bara för att jag skulle tycka det var sött.. Så jag förstår dig... gå dit ändå o skit i det det är ju inte hela världen
    Precis!!! Skulle jag aldrig heller göra men fattar liksom inte vad man målar med

Ja,vi går dit utan att klä ut oss!!!

Jag har förestten beställt en ny mobil och fick mail nu att den är skickad från lagret!
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Just det....det finns kanske..tänkte jag inte på

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-07 16:29:35 följande:
    Vad blev det för ny mobil? jag köpte en ny för ett par veckor sen med
    Det blev en Sony Ericsson W715 (svart)

Sååååå snygg och massa bra grejjer på den!

Vad blev det för någon till dig???
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-07 17:00:06 följande:
    Bidde en LG nordic.lge.com/sv/products/model.detail/3g_ku...Ska spana in din
    Nä,lite väl kanske men jag har inte unnat mig något på jag vet inte hur länge och jag lyssnar jätte mkt på musik och tar mkt bilder och har väl alltid velat haft en lite bättre mobil. Så nu slog jag till! Emil pajade ju min andra men denna kommer han inte i närheten av!!!

Den du har kollade jag med på. Fin design.Det är pekskärm på den va??
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Morrn!!!

Jag och Emil ska iväg på påskfest här strax.Min mage känns som i v. 20 idag
    Hur ska detta sluta

Ha en fin förmiddag så tittar jag in här sen efter lunch igen!

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hej Hej alla mammor!!!!!

Haft en superskön påsk då Henke varit hemma och tagit hand om Emil så jag bara har fått må illa för mig själv. Och sova hur och när jag vill!!!

Vi har en spänande vecka framför oss då vi ska på visning på ett radhus som vi gillar jätte mkt. Kanonläge och samma pris som vi köpte denna lägenheten för. Hoppas det inte stiger men vi kommer absolut va med och buda om vi gillar det lika mkt efter visniningen. Inflytt omkring december men det får gå...då kommer bebisen vara ca 2 månader. Blir mkt för Emil då isåfall. Flytt,syskon. Men det blir nog jätte bra. Jag har redan flyttat in i tankarna

NO: Du behöver säga till han att så här känner jag osv....och berätta hur du mår och hur ledsen du blir. Massa kramar!!

Lurk: Heeeej och välkommen hem!!! {#lang_emotions_heart}

Magda: Så skönt att nätterna är bättre!
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Halloj!!!

Min lilleman MÅSTE sova fm +em 1,5 timma båda ggr. Dom dagarna han inte gör det (pga öppna f,bvc eller annat) så är det kaos. Då fungerar inget som har med rutiner att göra. Medans andra barn ifrån tex vår mammagrupp inte sover nåt på dagarna.

Föressten,jag fick veta min nya lön idag. 2000:- i ökning. Det känns toppen!!!
    Så nu har jag ringt fk mm.

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Morrn!!!

Jag är uppe och har duschat,ätit frukost och hunnit sitta här och surfat runt en stund. Lilleman här sover så sjupt så! Vi ska till öppna F sen så han får ladda!

Gallina:

GRATTIS,GRATTIS!!!! Till lyckat UL & jobbet!!! Jag vet precis känslan,för så som du beskriver kännde jag med innan. Men du,vi är gravida igen och det är så sant så sant!!! Hurra!!!!! Underbart!!!
    Du grattade mig i list tråden Men tack igen!! Ang lönen så är det me liksom för bra för att va sant men iof så nu så här dagen efter beskedet så är jag bannemig värd det så som jag sliter på jobbet och det jag har kunskaper om. Sköter massa med orginisationen när jag är på jobbet och är jätte ansvarsfull och när jag var på lönesamtalet så sa chefen att jag uppfyllde alla "kraven" och hade inget att anmärka på. Men jag ville ändå veta nåt så jag kan utvecklas och bli ännu bättre men det fanns inget så jag fick nog mest Bättre f peng nu när lönen är höjd

Du har medhåll från mig

♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7