• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

angiee skrev 2009-03-30 16:40:14 följande:
    jaz Ja dyrt som satans men det kommer vara värt mer än vi betalar. 136 kvm, 2 vån, öppen planlösning. Souterräng mellan kök & vardagsrum, grymt cool planering! Kök med köksö. 3 sovrum, sammanlagt 5 st klk, tvättstuga,. Tomt på 400kvm (räcker gott till oss) Garaget etc... + sjöutsikt (vintertid iaf) 3,6 milj= nyckelfärdigt hus inkl tomten (friköpt) Vi är glada!
    åh vad härligt det låter...men ni får väl lite när ni säljer lägenheten??

Jag hoppas jag får bra löneökning nu...vi har ju mkt i lån...

Lättja...ska inte lillkillen få ett nman snart??{#lang_emotions_wink}
    3 barnsmamma
  • jazzy
    angiee skrev 2009-03-30 18:07:01 följande:
    jazz vi har en hr så inget sälja här inte vi lägger in hela vår sparade insats i huset men blir dyrt & mkt lån ändå!
    vi har lån på 2.2...hua!!! Tufft är det att låna & ha hus...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-03-30 18:01:37 följande:
    runt 20 ord sa vårt BVC var deras "krav" på ungarna på 18mån kollen... knasigt att det skiljer
    hahha...måns kan säga pappa, mammma och ba...han kommer nog inte bli godkänd om 1 månad....
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Kickan 84 skrev 2009-03-30 18:20:53 följande:
    (sen när de är 14 och skäller ut en efter noter hade det nog varit skönt om de inte pratat alls... eller nåt!)
    jo så är det...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    angiee skrev 2009-03-30 18:07:01 följande:
    jazz vi har en hr så inget sälja här inte vi lägger in hela vår sparade insats i huset men blir dyrt & mkt lån ändå!
    men C tjänar väl jättebra?
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Kickan 84 skrev 2009-03-30 18:37:57 följande:
    Fast både att låna och ha hus är ju något man själv väljer
    jo jo visst är det så. Men det är dyrt iaf!!! Skulle vi ha en hyresrätt skulle den kosta lika mkt som lånen...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-03-30 21:27:19 följande:
    Nä, mina sockerblommor, nu ska jag ladda kaffebryggaren och sen lägga mig för att hinna sova liiiite innan klockan ringer vid 3.45.Jag är hemma igen ganska sent på tisdag kväll.Ha det bra allihopa! Kram!
    kram kram
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-03-31 08:41:51 följande:
    MorronÄven vi ska till dagis snart, M har gjort en vurpa i trappan så han ser misshandlad ut i nylle o panna pinigt.. Ska till frissan idag fasen så sköönt lär ju inte hända innan typ hösten igen *tänker på lurk som sitter på planet*
    stackars M...

Vad blir det nu då? Ny färg eller slingor?

MORRN MORRN
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-03-31 09:24:45 följande:
    Bleker nog ner slingor denna gång, orkar inte ta hand om en utväxt nu under våren/sommaren så det är nog smidigast... Funderar på att klippa av luggen igen med?
    lugg blir väl jättebra...

ska oxå bleka lite nu inna sommaren..
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7