Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

lurksmulan skrev 2009-03-27 09:29:54 följande:
    Thezz: *skrattar* Äta upp en penna? Du hade kunnat beskriva Polly! Hon är lilla fröken tvärtemot för det mesta kan jag säga. Säger jag att hon ska ta på sig tröjan springer hon och gömmer sig. När vi ska äta står hon upp i stolen, får hon inte som hon vill kastar hon allt hon har i händerna, bestick, napp etc. Jag är inte säker på att jag ser fram emot 6 timmar på ett flygplan med mina barn måste jag säga!
    Känner igen det där, det går väl över eller? hur får man bukt med det? Och även klättra på borden och hoppa i soffan????

Jag kan ju säga att jag inte är ett dugg avundsjuk på er flygresa, dock grymt avis på er semester! Hoppas ni får det superbra!
  • Thezzizen

Lurka: Jag funderar allvarligt på hur man ens överlever en flygresa med en sjövild 18månaders? Är sånt ens möjligt???

Måste fråga dig, Polly for ju omkring som en guttaperka i magen också, när var det hon lade sig till rätta? Tänkte på om min bebis nästa fredag fortfarande är fullt rörlig och flyttbar... blir det bara mer kontroller då?

• Thezzizen
    numberone skrev 2009-03-27 11:05:16 följande:
    Pimpat en Ikea lampa till Ellens rum
    Ser tjusigt ut! men någon bättre bild så man ser mer skulle jag vilja se också...

Shit, det blåser verkligen storm här!
    Det här blir nog första året på länge jag inte bytt ut ljungen i blomlådorna tills min födelsedag... får väl hålla mig till påsk kanske..
  • Thezzizen

Lurka, det var så tidigt ändå.... men vad gör man om bebisen ligger helt rörlig hela tiden då?

Lättja, vad roligt att höra att det känns lite bättre! och att det inte ar så farligt med svepningen.... Hoppas på dig nu!!! och på bebisen också såklart!

• Thezzizen

Underbart Lättja! Så skönt för dig (eller inte..).. Keep us updated

• Thezzizen

jättegrattis lättja till pojken!!! :-d

• Thezzizen

God morgon!

Här har vi också haft jätteoroliga nätter nu... jobbigt jobbigt... Helt klart en närhetsfråga tror jag tyvärr... Vill ju inte ha henne i vår säng nu..
    Natten til igår sov L borta för förstaa gången, R och jag sov som stockar hemma . Det hade gått bra men ibland var det mkt mamma/pappa och lite tårar...

Lurka, grattis till semestern. Hoppas ni får det kanon!

Ska ta med mig en vän alldeles strax och ta en snabbis till barnens hus och ikea... Se om man hittar ngt skoj..

• Thezzizen

Hej igen...

Tack söta ni för grattisarna! Har precis slängt i mig det sista av bjudmaten från i helgen. Det var så grymt gott så jag vill bara ha mera!

Hanna, firandet gick bara bra. Ganska soft så det var lagom. var rekord nog att vara uppe ända til halv ett . Lyxigt att få ihop jackan tills nu, har jag inte fått på många månader ....

Jag blir riktigt impad av era barns ordförråd. Här är det mest kinesiska och massa minspel och gester. Dock kom det två nya ord i helgen; mormor och bajs! Annars är det typ boppa (hoppa), umpa (strumpa), ka (katt), boll, hej, titta, även titta dä har kommit nu, ba (banan), mamma , pappa. TYp det tror jag... Eller jo, ball betyder ballong också..

• Thezzizen

Lurka, ja jo det är det väl. Men det är ju många som bara en annan förstår också... Just nu är ju favvisordet boppa. Det är bara boppa boppa boppa. Både på hästen, sängen och på golvet suck..

AE, ja visst är de för söta. L kör också med tack tack jämt..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7