Inlägg från: MizzLizzy |Visa alla inlägg
  • MizzLizzy

Pladderbebisarna Del 7

Nej nu måååste jag sova.

Sov gott allihop!

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Go eftermiddag.

JAZZY: Jobbigt när de har feber de små. Hoppas att han snart blir bättre.

Fanny har ju haft feber sen i onsdags så i morse åkte vi t läkaren med henne och hon hade både halsfluss o öroninflammation stackarn Förmodligen började det med halsen och sen spridit sig till öronen sa läkaren. Inte konstigt att hon varit matt. Nu har hon iaf fått penicillin så nu ska hon väl snart bättra på sig får vi tro.

HANNAH: Skönt att det gör mindre ont att amma nu. Jag läckte också en del, men sov inte heller i bh dock amningslinne med amningsinlägg. Dock läckte det igenom ibland eftersom inte linnet satt på plats jämt, men det var rätt ok. Jag hade inte såna jätteproblem med smärtan dock. Var ju helt klart väldigt öm i början men aldrig så att det blödde eller så.

NO: Bindor Kan tänka mig att de iaf suger upp effektivt

Oj, måste rusa och hämta tvätt. Återkommer

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Hej tjejer!

Är hemma med F idag eftersom hon fortfarande är sjuk. Men Penicillinet verkar ha  hjälpt redan för febern försvann redan igår kväll. Skönt. Dock verkar hon ha vänt på dygnet lite nu när hon sovit så mkt för hon var inte direkt trött i natt om man säger så *gäsp* Lyckades få i henne en flaska välling vid 3-tiden och efter det somnade hon iaf som tur var.

JAZZ: Fanny har haft feber 2 ggr (inkl denna) och hon har varit grymt påverkad båda gångerna och bara sovit. Dessutom har hon en tendens att kräkas när hon har feber. Inte konstant men då och då. Hoppas M blir bättre snart, de brukar väl säga att man ska åka in om febern inte gått över efter 4 dar (såvida han inte slutar dricka osv) Fast man känner ju sig nästan lite hemsk som väntade så länge när det sedan visade sig att det var halsfluss o öroninflammation. Hon har ju fått lida i onödan stackaren.

HANNAH: Härligt att bli av med kilona så snabbt. Jag gick i och för sig ner gravkilona nästan direkt förra gången, men jag hade ju ändå behövt gå ner en sisådär 15 kg till tyvärr Fasar över hur jag kommer att se ut när lillebror är född.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

ZAGO: Stackare som fortfarande mår så illa. Jag tror ändå att vi får hoppa vår utflykt på onsdag eftersom F varit så dålig. Hon är säkert frisk tills dess, men tror vi ska ta det lite lugnt. Men Varberg ligger ju faktiskt inte långt bort hur som helst och oavsett om båten är där så kan vi ju ta en utflykt en annan dag

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

KICKAN: Jag förstår precis hur du känner. Här är en till.....

Och jag som försökte vara lite fyndig innan, men ingen som märkte ngt

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

KICKAN: Ja, jag har också tänkt på det. Rätt otroligt faktiskt! Hade ju blivit lika glad för en tjej till, men det är ju väldigt "lyxigt" att få en av varje

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

KICK: Nej just det o HF ska väl ha en pojk till så det är ju några undantag.Men ändå ovanl många.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

HF: Var det på rUl de såg att de var en kille? Fast de säger väl inget om de inte i princip är säkra?? Det är ju mer praktiskt helt klart att få två av samma kön. Inte många kläder som kan återanvändas här tyvärr, men å andra sidan är det ju rätt kul att få köpa nytt också

HANNAH: Säkerligen hade man ju blivit lika glad om det hade blivit 2 lika, men det är så att säga en extra bonus med en av varje. Ammar du bara nu eller pumpar du också?

THEZZ: Ingen aning, men det finns säkert ngt bra sajt på nätet...

♥ Fanny ♥ 080130
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7