Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

Grattis Thezz! Du och lilla Elisa delar födelsedag!

Jag har vilat en stund nu sen kom en tjej hit bara...får ta det i helgen för de andra. Har även fixat hit barnvakt så jag kan åka på min träff i kväll.

Fortfarande trött och mår pytonilla.

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Emil säger aj,aj,aj och tar handen på huvudet vad det än är som gör ont liksom. Sen säger han mamma och pappa och vinkar alltid hejdå när man ska gå. Innan man ens hinner ta på sig jackan i bland. Sen säger han hej flera gånger om dagen när som helst. Där säger han med men det kommer me när som helst.

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Morrn!!!

Ny dag och ny energi! Emil sov till kl 8 Vaknade inte en enda gång,ilf inte vad vi märkte av. Kl halv 3 var jag uppe spydde men inte ens då vaknade han och kan lova det hördes!

Annat mot natten innan det!

Men han är vrölförkyld och vi som skulle träffa alla andra mammor i dag och fira att dom blivit ettåringar. Men det känns inte rätt att ta med han vrölförkyld och snorig. Hade inte jag gillat. Imorgon är det bvc med spruta mm så vi får bli hemma och vila idag så vi är okej tills i morgon *peppar,peppar*

*tänker på Lurkis*

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Morrn!!!

Vi var på bvc igår på ettårskontroll och då var det sprutan med. Läkaren kollade i emils öron och han var ganska röd i båda och hade mkt vätska. Så det var på väg att bli öroninfl trodde hon. Men ingen pencelin än utan vi skulle ge nässpray iom att han är vröl förkyld med. Desutom är han jätte roslig. Igår hade han ingen feber så han fick sprutan ändå men i natt fick han feber och har det än. Jobbigt för han.
    Men näspray funkar verkligen för det kommer ut mkt snor. Nu ligger han och sover så jag tänkte med vila mig en stund för jag mår apilla!

Han hade inte gått upp så mkt i vikt sen sist. Men han har varit sjuk och rör på sig massor så jag tror det är därför. Vet inte vad jag ska tillsätta i maten för han ska gå upp mer för han äter lagom och regelbundet.

Får fundera på det där lite. Har någon tips så hojta till för jag har inte tänkt på detta tidigare.

Nu ska jag läsa tebax i tråden!

• zagolik

Vad för smör har ni till era???

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Nu sover Emil igen. 39.5 i temp. Sover Lovisa än??

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Heeeej!!!

Här kommer jag skiiiiiiit nervös!!! Ska till läkaren kl 15 på samtal och ett UL! Så nojjig! Fattar det inte för den känslan kom nu liksom! Helt sådär bara! Men men allt är säkert bra men ändå....har ändå en konstig känsla som spökar runt mig....kanske för så många i min närhet fått missfall och sen fått veta genom Ul att barnet inte lever när dom ska kolla. Men nä för katten jag ska inte tänka så men ni vet...man är ju knas.

Jag har inte varit här på några dagar för jag har mått så illa och inte orkat sitta vid datorn. Toa som gäller till 100% då! Bläk!

Nu ska vi äta lite sen lunch sen ska jag plocka upp här hemma innan farmor kommer och ska passa Emil! Set ut som en bomb slagit ner här

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Honeyflowers skrev 2009-04-06 12:35:50 följande:
    zago- gud vad jag lider med dig som mår så illa även denna gravv...*kram*
    Tack Det är sååå jobbigt för jag har noll matlust och när jag väl äter så kommer det upp. Med Emil mådde jag ju illa i början men det vände från v. 19-28 sen så blev det som det är nu för mig. Så det är väl bara och hoppas på det vänder snart. V 12 i morgon så det är några veckor kvar och pinas om det ska bli samma.

Kraaaaam!!!
    Thezzizen skrev 2009-04-06 12:39:17 följande:
    Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:28:47 följande: Vi kan ju hoppas att kroppen fattar läget denna gång. Kommer ju inte kunna få ngt värkstim denna gång heller pga snittet.Zago, så trist att du mår så dåligt! Hoppas du får se en livlig krabat i eftermiddag!!!
    Ja,det är kämpigt!!! Tack!!! Hoppas med att det är liv på skärmen i em. Så jäkla nervös!
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Honeyflowers skrev 2009-04-06 12:53:11 följande:
    zago: det är nog en bebis där eftersom du mår så pas dåligt Man får se det positivt vettu!
    Jo,det är det säkert...har så svårt och va positiv när jag bara spyr. Sänker humöret och lusten att njuta. Men men tur då jag har er mina vänner

Nä,nu ska jag ta hand om emil!!!

Kram!!!
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Fick se en liten bebis som rörde sig jätte mkt och så fick vi se hjärtat picka på

*lycklig*

♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7