Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladderbebisarna Del 7

angiee: Men bankerna brukar ju räkna räntan jättehögt just för att ha marginaler. När vi fick lånelöfte räknade de en ränta på nästan 6%!

Thezz: Usch vad tråkigt! Sånt gör en ledsen in i själen.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • lurksmulan
    MagdaA skrev 2009-03-24 12:40:32 följande:
    jag hittade det. ååå...tada! jag får tillbaka hela 159 kr Men jag ska göra lite avdrag å så, så jag hoppas på lite mera.
    Ha ha ha, ja men du behöver inte betala!
  • lurksmulan

Jag har inte titta än, har lovat J att vi ska titta tillsammans ikväll. Skit också.

• lurksmulan
    MagdaA skrev 2009-03-24 13:28:43 följande:
    jag kollade åt M. pratade med han i telefon.tycker det är så lite mensprat här å jag måste ta lite sånt tant röd kom idag, på dag 27, så lång cykel har jag inte haft på länge, å dessutom ingen mensvärk! halleluja! Jag brukar va däckad första dagen om jag inte proppar i mig värktabletter.
    Vad härligt! Jag vet att du brukar må jättedåligt så det är väl superskönt att slippa!
    Jag har också mens faktiskt. Jag har lärt mig hantera det bättre nu. Nu är jag mest glad att jag har det så pass bra i tid innan vi åker. Det vore skönt att slippa ha mens då!

I ärlighetens namn vet jag inte om J ens har koll på sina inloggningsuppgifter för e-leg! Han kommer säkert komma på ikväll att han inte har någon aning...
  • lurksmulan
    MagdaA skrev 2009-03-24 15:00:43 följande:
    lurkan: åker? nu har jag nog missat...var ska ni åka?
    Vi ska till Teneriffa.
  • lurksmulan
    Magda: Vi åker om en vecka!

NO: Klart lillbebisen inte kan ta skada av det! Ska du tillbaka till aurora-mottagningen?

Antiklimax! När vi skulle kolla min skatt visade det sig att jag inte har e-legitimation installerad på datorn, och J har min koddosa till internetbanken med sig till jobbet! MÄH!! J får tillbaka nästan 5000:- iaf, men han har mycket avdrag att göra, han kör ju 8 mil varje dag i egen bil och betalar egen bensin.
  • lurksmulan

Morron!

NO: Jag förstår helt hur du känner dig, det är inte lätt att vara rationell i alla lägen. Det är ju det jag lider mycket av med min hypokondri t.ex.
    Tror du att det känns okej med bara ett besök där då?

Här börjar galenskapernas dimmor lätta igen. Nej men jag har ju haft två stentuffa veckor igen. Det går ju upp och ner och nu känner jag att jag är på väg upp igen. Sen vågar jag ju egentligen inte säga sånt här för då går det åt andra hållet. Men jag chansar! 

• lurksmulan
    Magda: Vad trist med mensvärk, speciellt eftersom du slapp det igår!
  • lurksmulan
    Lättja: Jag instämmer med Hanna! Spara alla krafter du kan, ladda med kolhydrater och socker istället!
  • lurksmulan
    after eight skrev 2009-03-25 10:43:52 följande:
    I dag ska jag grädda våfflor när jag kommer hem. Det får bli vår middag ikväll. *skäms* Nåja, barnen kanske kan mutas med nån macka innan de trycker i sig alla sötsaker.
    Vi åt det till middag i fredags! Laban hade önskat det.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7