Pladderbebisarna Del 7
Hanna: Ingen av Anders tröjor som funkar då?
Hanna: Ingen av Anders tröjor som funkar då?
Lurkan: Ha en trevlig semester!
Hanna: Men gode gud kvinna, hur stor är du?
fy vad hemskt angiee! inte för att det är värre med en flicka än med en pojke men... ja fy fan! har en kusin som födde ett barn i v. 28 som senare dog efter någon vecka... verkligen hemskt.
Normalt så är det ju mellan 7-10 ord vid 1,5 års ålder som är vanligast, Seth hade ungefär 20 stycken vid 18 månaderskontrollen och läkaren tyckte att det var jättemycket. Jag visste inte alls detta och trodde faktiskt att han var lite slow då jag hört om andra i denna tråden som verkar så himla tidiga... men men, alla är de ju olika helt enkelt!
Hanna: 20 ord som "krav" vad fan då krav? Ursäkta mig men nu blir jag faktiskt lite irriterad. Har hört mig för och läst en hel del om detta nu efter S kontroll och kring 10 står överallt...
jazzy: Han blir nog bra han med ska du se!
(sen när de är 14 och skäller ut en efter noter hade det nog varit skönt om de inte pratat alls... eller nåt!)
Fast både att låna och ha hus är ju något man själv väljer
jazzy: Ja, man får ju se det som att man ändå betalar till sig själv så att säga!
Honey: Han är fullkomligt normal skulle jag vilja säga, de flesta i den åldern de är i ligger däromkring som jag känner i alla fall