Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

LaG.... Jag hade heller inga ömma tutts denna graviditet vilket har varit mitt enda säkra kort tidigare, så inte oroa sig

Ang oroliga när de går el ej vet jag inte, vet bara att M blev mkt mindre orolig o mkt anspänning o frustration släppte när han började gå....

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    MizzLizzy skrev 2009-03-17 18:10:31 följande:
    HANNAH & NO: Tack för era lugnande ord! Då kanske jag ska vänta med att oroa mig lite till??
    Jepp tycker jag def att du ska göra, vänta du till efter bf för sen har du ju en till att oroa dig för resten av livet hihi
  • Hannnas

Linda... hade gärna svarat på din fråga om jag kunnat men jag vet inte ett skit om det där... så bra att du ringde upplysningen iaf så du har lite koll...

• Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-03-17 19:05:27 följande:
    jag har ingen erfarenhet heller, han brukar inte vara riktigt sjuk, som tur är ska man väl säga....
    Nä man får väl vara tacksam för det.. M är ju oxå sällan sjuk, är det nåt så är det feber (+ att han haft 3-dagars) o snorig nos... men inget annat än peppar peppar... oerhört tacksam att han inte råkat ut för ett enda magsjukevirusskit dessutom, vilket alla andra inkl personal en på dagis o även jag o A haft...

*smiter iväg o målar panel*
  • Hannnas

morron

trööööött o döförkyld...

• Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-03-18 07:24:10 följande:
    Hej hej!Ska kasta i mig frukost och sen ska jag ut med barnvagnen och kuta i backar!
    haha Lättja då hjälper nog inte så mkt, skulle vila o moffa choklad om jag vore du ist... hon kommer när hon känner för det o det är nog när du minst tänker på det knäppt nog... *kram*
  • Hannnas

Lättja... hejjar på dig som *** ska du veta, o jag svär extra mkt idag när jag är förkyld o överjävlig hela jag men jag har ändå en känsla av att ungar inte kommer när man ens kan tänka det själv, de är listiga små kräk de där

• Hannnas
    angiee skrev 2009-03-18 08:30:42 följande:
    Hyser inga större förhoppningar inför bankmötet men vi får se. C har en jättebra inkomst & får ta lån på 3 milj. ensam, frågan är om jag får kompensera upp resten, eller om vi kan ha borgenär på den delen. Återkommer senare med info!
    hur mkt vill du kompensera upp??

fortfarande nyf på vad det är för villa
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-03-18 08:35:50 följande:
    GRATTIS HANNA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!
    haha här kommer man inte undan

tack

Nu kilar jag iväg o lämnar dagis o stannar kvar på "kvartsamtal" kul.. perfekt dag när man inte kan säga emot iaf *snorar*
  • Hannnas

Tack tack för grattisar tjejjer... jag har ju kallt räknat med att man inte firar mer nu när man passerat 30

Roligt är ju oxå att telefonen ringer här hemma men M har slitit ut batteriet med kablar o allt så den är paj o vi har alltså ingen tel innan vi köper en ny... triiist...

*hämtar snytpapper*

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7