Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

thezz... fin mage! den är inte alls speciellt "stor" heller, har den sjunkt mkt tycker du? O snyggt det blir med stenen!!

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-19 20:11:17 följande:
    June vägde ju 4550g och jag skyller allt på övertiden
    andra barnet brukar ju bli större o du gick ju över som sagt.. gjorde du ju inte med S sen är hon väldans lång så tung var hon ju inte alls eg i förhållande tycker jag...
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-19 20:15:18 följande:
    Hanna, nä jag tycker inte det ser ut som om den sjunkit ngt. Har en bild tagen 40+4 med L och den är mkt lägre. Mer put på denna på ngt sätt. Lite har den nog sjunkit men inte alls märkvärt, eller så jag märkt det iaf.Ligger på samma sf som med L , tror jag hade 34 i v39 nu. Men alla säger att den är mkt större... Vissa tycker jag är enormt tjock... men det har jag svårt o se..Kicka, hur mkt över gick du?
    Tycker absolut inte att du är enormt tjock! jättefin
  • Hannnas

Nä nu kvällis o sen lite film o natten..

Kram på er

• Hannnas

Morron

Lurk... bifaller... Y beräknas ju vara lite mindre än M

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-20 08:41:02 följande:
    Du lär snart bli varse!
    Jaaa Har ju gjort flera tillväxtUL o de överrensstämmer med varandra, o stämde fint sist men man vet ALDRIG o oavsett, kvittar ju helt eg

Trött på den här kroppen nu men ingen vätska iaf, el inte så mkt att jag inte kan ha mina ringar iaf
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-20 08:47:31 följande:
    Shit... jag fick ta av mig förlovingringen i vecka 24!!!!!!!
    Ja det är så olika det där, tog av mig ringarna precis innan förlossningen sist tror jag, men det var ju sommar o varmare då... denna gången kan jag nog ha dem på om det inte händer grejjer nu dagarna innan
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-20 08:50:42 följande:
    Jag var iofs så rädd att jag skulle svälla på nolltid & vara tvungen att klippa upp ringen, så därför tog jag av mig den ganska tidigt. Testade i v 29 & då fick jag iofs på mig den. Däremot kunde jag inte sätta på mig ringar eller så förens Vendla var 2 månader tror ja. Allt fett ja la på mig satte sig på de mest konstiga ställen!
    Ja kroppen ser ju inte direkt ut som den gjorde innan.. undrans nu hur det blir efter 2:an jaja...
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-04-20 09:07:52 följande:
    Morrn!!! Min lille grabb vaknade nyss, halv 9 Men stökade lsent i gårkväll! Han bajsade efter jag la han så jag fick ta upp han och byta. Efter hade han svårt och somna om. Vi ska snart iväg till stan tänkte jag. En sväng förbi mäklaren och sen till skoafärren. Har inga riktiga skor till Emil och nu när han går själv så måste han ju ha ett par. Här skiner solen i Varberg! Underbart!!!Ha en fin dag alla! Tittar in i em igen!
    Hur går det med budgivningen??
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-04-20 09:18:23 följande:
    När vi skulle lägga bud i Fredags så sa hon vi ringde till (mäklarass) att vi skulle fylla i ett papper om våra uppgifter sen så kan vi vara med och buda. Så det är det pappret jag ska lämna in nu när dom öppnar. Inga bud var lagda i Fredags em och idag är visning nr 2 så vi kommer lägga bud här nu på fm efter jag lämnat pappret. Ska bara kolla vad det ligger på om någon lagt bud nu på fm. Men from nu på fm så kommer vi vara med och buda ilf  
    Spännande
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7