Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

>Hanna, har inget amningsvänligt alls att sätta på mig, tycker de är lite drygt nu faktiskt...

Lurka,jag tycker också de är lika!

här är barnen inte alls lika heller...  de blir kanske ögonfärg på sin höjd, har fått för mig att N kommer få Rs hår.... annars blir väl han också en lintott

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Thezzizen
    MagdaA skrev 2009-06-05 12:16:41 följande:
    tillägga: han sölade väldigt mycket när han åt också så om jag haft nån a´mningstop där man bara öppnar lite, det hade inte funkat, då hade jag varit mjölkig och sölig om kläderna resten av dan.
    här är också en riktig sölpelle, så man får stoppa handdukar under hakan på han
  • Thezzizen

Så nu har man fixat babysimsplats till hösten också....  tänk vad mkt som måste fixas långt i förväg....  hade inte en tanke på det..

• Thezzizen

Kväller

Jag tänkte ge kisen lite käk men han somnade istället... tacksamt.

Ännu en hysterisk kväll av snutta, R lägger henne nu så får vi se hur lång tid det tar. Jag kommer ta livet av mig redan på måndag när jag ska vara själv hela veckan. Det finns inte en chans att detta kommer gå ihop...

Angiee, måste ändå kännas skönt att få komma upp och träffa henne!

Idag blev jag riktigt irriterad när jag hämtade på dagis, har inte hänt ngn gång tidigare. Var tvungen att ta N med mig in för han var lite missnöjd i bilen o oftast springer ju L omkring som en glaning och ska visa hela dagis så det tar en stund. Men de där jädra två ungar som är som plåster på en, lovisa o nu även lillebror som blev än mer irriterad. va fasen liksom, kan de inte hålla sig på avstånd. Och lovisa blev arg o iriiterad för de var på hennes bebis liksom o skulle inte klä på sig. Och mitt i allt får jag höra att lovisa inte är välkommen på dagis på 6 veckor i sommar för hon är 9-14 barn istället för fyra pga personalbrist. Men det har de inte kunnat klämt ur sig i våras liksom.???
    Inget spec kanske men jag var som ett åskmoln när jag gick därifrån...

• Thezzizen

hanna,  ja jag är en sån hemsk oansvarig mamma som lämnar mitt barn sovandes i bilen de två minutrarna ja hämtar o lämnar typ en meter utanför dörren.

Nä resten, ja du ser ju hur stabil i humöret man är när jag flippar för påträngande ungar.

Angveckan. Kvällarna o läggningen måste jag ha hjälp med som de  ser ut nu tyvärr sen får man ta hennes utbrott... igår fick jag lägga han i sängen o skjuta till dörren när han skrek medan jag försökte få tyst på henne som var hysterisk i 40 min uun gefär.  Toppen!  men men ngn gång blir de bättre..

• Thezzizen

Hanna, va fasen skulle kunna hända. jo han vaknar o tittar på giraffen som hänger där. inte så att vi har bilpirater på en grusväg mitt i ingenstans. då är jag mer oansvrig som har  han i baksätet när jag kör utan spegel

jo vi har pratat med bvc o fått tips,  o de har blivit bättre. nu VILL hon ner i sängen men är jätteledsen ändå...

• Thezzizen

Lurka, jo de är två tvillingpojkar på dagis somär extremt på o pilliga. både  på lovisa o på mig. och han nu då?

hur vet man vad hon föredrar då? just nu är allt mest nejnejnej...

• Thezzizen

Vad läser ni för sagor?  vart klämmer ni in vällingen om ni har ngn

• Thezzizen

Nu har vi varit en stressig vända på ett köpcenter här o fixat presenter. Rs bror fyller o hans syster tagit lärarexamen så det ska firas idag. lovisa sover o jag har klädproblem o vi ska vara där om en timme....o gärna ha ammat innan...

lurka, nä jag vet inte, hon ska ju inte sova alls helst.  hon somnar dock utan så mkt ståhej efter lunch inga probs där.

no; hoppas ni får en trevlig dag!

• Thezzizen

Underbara underbara Polly!!!!

Hur har dan varit här? bra fråga, lovisa är klistrad på pappa och blir superorolig bara han försvinner ur synfältet. Lovar gott inför veckan...  Vi har varit på kalas och ungarna har vait superfina i coool syskonmatch. Tyvärr så är det ju inte nog med allt annat jobbigt nu. Plötsligt under middagen blir lovisa helt hysterisk och bara skriker rätt ut...  Då har hon bajsat och frätt sönder hela baken. Fy så hon ser ut, jag fattar inte hur det kan bli så från ingenting.  Hon kan knappt gå och bara vrålar när man ska komma nära. Nu hoppas jag verkligen det läger sig under natten lite. Iallafall att såren läker...

Fotboll på tv nu och en orolig kille...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7