-
Ja det var på tiden iaf! Hoppas lev går smidigt så att det inte "försvinner" på vägen murphyKickan 84 skrev 2009-04-16 10:22:43 följande:Nu ringde M och då tog det fart, i morgon skickar de ett helt nytt chassi. Jävla idioter som inte kan sköta sig med en gång...
-
tror vi gav ganska jämnt 9000 för vagnen, syskonsits och cocoonen och dubbelt regnskydd.. så lite dyrare men ja, jag gillar dem så det var värt lite merJessica26 skrev 2009-04-16 10:55:03 följande:Jag kunde inte hitta P&T på 1klass.Vad betalade ni för den.Vi har hittat ett erbjudande på 8645:- inkl syskonsits cocoon och dubbelt regnskydd.
-
Helt ok, dyrt tycker ju jag men det är ju för att jag jämför lite vilket är fel... det måste ju omg in en annan uppvärmning för att det ska gå att bo där, elen är ju hutlös men kanon att det är vattenburet! köket kan ju göra att det inte stiger så mkt mer heller, vitvarorna var ju knappast nya... Härligt med gräsmattan på baksidan i söderläge med!!lurksmulan skrev 2009-04-16 11:06:04 följande:Vad säger ni om det här huset?www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/373351
-
hoppasafter eight skrev 2009-04-16 12:15:50 följande:Är Thezz iväg och föder, eller?
-
zago... härligt att höra att du mår bra igen jätteglad för dig för det är verkligen som man får livet tillbaks o du har ingen länk till radiset?
Kick... allt utom sushin lät härligt
-
Zago... tycker det är jättefint!! Bra iordning, men dyrt, särskilt för att inte vara gaveln... men läget är ju AoO o har man råd så varför inte
-
zago... får ni ett tredje sen så flyttar ni till hus
-
Zago... så underbart härligt att ha både lyan o arv att sätta in! Men du, varför i sjuttan kör ni inte på HUS direkt då för det är nog inte så mkt dyrare än det där fina radiset
Angiee... haha det där var anledningen att vi aldrig kunde bygga hus jag bara kunde inte hålla mig till standardvalen någonstans typ o jäklars vad det skenade iväg så räkna på allt även det som känns litet är mitt råd KUL att kolla köksluckor, lova att länka sen!
-
Zago... så roligt att han går helt själv nu stort!!!
Släpp inte det där med hus ändå, för det är nog stor skillnad och särskilt när ni verkligen har de ekonomiska möjligheterna till det så
Hur hade ni tänkt göra badrummet?
Vårt är snaaaaaaart klart, el man ser iaf ljuset i tunneln snickarn sätter upp listerna idag, ska lägga sista kaklet imorgon sen ska kar o sånt in nästa vecka... underbart!
-
Ja än är ju inte allt klart o betalt så slutsumman kan jag inte svara exakt på men det landar på dryga 220' med allt, men då hade vi tur och golvvärmen var redan på plats... men det var iof allt...after eight skrev 2009-04-16 15:44:54 följande:Hanna: Får jag fråga hur mycket det har kostat er att renovera badrummet? Mellan tummen och pekfingret? Vi har ju ett badrum där uppe som vi vill få gjort inom ett par år, men först måste vi spara...