Pladderbebisarna Del 7
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
zago... härligt att höra att du mår bra igen jätteglad för dig för det är verkligen som man får livet tillbaks
o du har ingen länk till radiset?
Kick... allt utom sushin lät härligt
Zago... tycker det är jättefint!! Bra iordning, men dyrt, särskilt för att inte vara gaveln... men läget är ju AoO o har man råd så varför inte
zago... får ni ett tredje sen så flyttar ni till hus
Zago... så underbart härligt att ha både lyan o arv att sätta in! Men du, varför i sjuttan kör ni inte på HUS direkt då för det är nog inte så mkt dyrare än det där fina radiset
Angiee... haha det där var anledningen att vi aldrig kunde bygga hus jag bara kunde inte hålla mig till standardvalen någonstans typ o jäklars vad det skenade iväg så räkna på allt även det som känns litet är mitt råd
KUL att kolla köksluckor, lova att länka sen!
Zago... så roligt att han går helt själv nu stort!!!
Släpp inte det där med hus ändå, för det är nog stor skillnad och särskilt när ni verkligen har de ekonomiska möjligheterna till det så
Hur hade ni tänkt göra badrummet?
Vårt är snaaaaaaart klart, el man ser iaf ljuset i tunneln snickarn sätter upp listerna idag, ska lägga sista kaklet imorgon sen ska kar o sånt in nästa vecka... underbart!