Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

Magda: Finns en bild i min blogg, men det är inte i närheten av färdigt där, men det syns nog kanske hur det är tänkt iallafall. gronasmaapplen.blogspot.com/2009/04/det-ska-visst-bli-ett-barnkok.html

Ska måla bakstycket med magnetfärg och sedan ska allt målas vitt, hyllan ska upp längst upp på bakstycket och en spishäll har jag gjort av plexiglas och ett utskrivet papper, ska även sy draperier att ha för hyllorna

• Kickan 84

Ja, sedan blir det en sån list man kan hänga saker på och lite annat smått och gott att pilla med

• Kickan 84

NO: Längtar tills det är klart, ska ta tag i sybiten och målningen så fort uppsatsen är klar!

• Kickan 84

Under har skett förr i den här tråden

• Kickan 84

Magda: Det har du väl lärt dig på sexualkunskapen att det inte behövs något fullt ut

• Kickan 84

Haha, för ett test förändrar ju läget markant

Igår höll jag i en enveckas liten tjej på drygt 2,5 kg, så liten har ingen av mina varit. Hon var helt galet pluttig.

• Kickan 84

Det är galet!

Ibland sköljs jag över av en känsla av vemod eftersom det är färdigt nu, men å andra sidan måste det ju vara stopp någonstans och kroppen skulle inte palla mera.

• Kickan 84

Vill inte ens veta hur en kropp ser ut efter 3 barn, min mage ser för jävlig ut redan...

• Kickan 84

Magda: Trist, men kanske lika bra att hålla sig till "planen". Känns lite "otacksamt" att överväga op tycker jag, men gör det ändå, det känns hemskt att känna att man inte vill visa sin kropp på en strand... hua.

• Kickan 84

Hanna: Någon annan typ av leksaker ni kan ha ute då? Typ ett sånt därnt tält, en koja eller något?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7