• MagdaA

Pladderbebisarna Del 7

morrn!

såååå trött! var i Umeå hela dagen igår, kom hem 23.30, somnade kring 01, å 07 ville inte A sova längre. Dessutom verkar han vara på ett sånt där strååååålande huimör idag *not* Sen han vaknat har han inte sagt nått annat än "nääää´ä"

jobbar inte förns 16.30 så vi får se vad vi hittar på idag i gråvädret. Tips?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

hf: ta det lugnt? här måste pojken aktiveras för att dagens ska vara någorulnda uthärdlig!

frukosten intagen, bara de va ju en historia för sig!

• MagdaA

HF: lugn? var då? när då? Önskar jag kunde hitta den delen av honom nån gång!

• MagdaA

jag gjorde nått roligt igår. köpte en klänning som jag ksa ha när vi ska på bröllop i juli och augusti. det roligaste av allt, jag kunde köpa strl 36! helt galet, jag är VERKLIGEN INTE en 36:a, måste varit en konstig modell. men de kändes ju bra för stunden iaf

• MagdaA

lurkan: du har inte sett mig irl, emn jag lovar, ingen 36:a här och kommer aldrig att bli heller.

nu tänker jag ta mtt monster på en utflykt till pappas jobb. å helst lämnar jag honom där. *suck*

• MagdaA

hemma igen med monstret. han är verkligen ingen gokille idag. jag är redan helt slut, å jag mår PYTON! Fattar inte var detta illamående kommer ifrån. överväger faktist att ringa vc. nått måste va knas. inte ska man väl gå å må illa titt som tätt?

• MagdaA

nån som vet hur magkatarr känns?

• MagdaA

hmm... då kan jag nog stryka magkatarr. för bränner gör det inte.

nån som vet hur det funkar med fp å allt när man har semester? jag fyller ju fortfarande upp med fp till 100% de månader det fattas, men hur gör jag när jag har semester? Räknas 1 semester dag som full arbetsdag el?

• MagdaA

men varför får man magkatarr då?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7