Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Morron....

Lurka, fy f-n vad trist rent ut sagt...

Lättja,  visst är det underbart när de älskar dagis!!!  Jag lämnade lovisa idag o så fort vi kommer innanför grindarna så är inte jag värd vatten mer, ska helst åka så fort det går . Så när jag åkte gungade hon för fullt med en av killarna där..

Någon som har tips om hur jag ska hantera två barn samtidigt vid nattning i morgon? Robban ska jobba 15 timmar imorrn så jag är ju känna att jag lever.  Jag kan ju inte bara lämna lillkillen medan jag sitter med L...

Noel brukar alltid sova nu när vi kommer hem fr dagis så jag brukar få en del gjort, men inte idag nu vaknade han såfort vi stannade bilen....  Jag som skulle sola

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Thezzizen

Lättja, ja just kvällarna är han lite kinkig killen här. Dagtid hade det intevarit några problem alls, då sover han sig genom allt..

Sitter o begär fp på fks sida, vill ändra min inkomst men när jag gjort det så går det inte att komma vidare, jag fastnar lliksom där. Eller är det enklare att bara skicka in papprena kanske?

• Thezzizen

Grattis till lyckat ul Zago! vad skoj!

har precis väckt mannen här för lite käk. Så nu är man nedspydd på ena sidan och läckt ner hela linnet på andra sidan...  Känner mig som en toppenpingla!

• Thezzizen

Så nu har jag fått i mig lite lunch...

Lurka o Hanna, tackar för tipsen. läggdags är dock tyvärr den tid N är som mest orolig och ev har ont i magen, då är det bära som gäller.. o de känns lite känsligt nu när vi lagt om hhennes rutin precis...  men men de får gå på ngt sätt

Hanna, ogräset växer o frodas....  ska gödsla med stroller kombi nu så får vi se hur mkt de tar så vi kan så på lite..

• Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-05-26 14:12:04 följande:
    Hanna: För vissa blir tyvärr amningshjärnan permanent till slut. *pekar på sig själv*
    *räcker upp handen*  Är permanent här också kan jag säga....
    Hannnas skrev 2009-05-26 13:36:01 följande:
    Jobbigt om N har ont i magen hur märker du att det är det? Y kan vara hysteriskt arg innan vi ska lägga oss men hon vill bara äta o äta, som om det inte räcker... trots att det finns...
    Det är attackskrik som gäller  o han tar i så han blir helt röd. Sedan är typiskt att han kniper och sparkar med benen. Och att det inte funkar med tröstning, napp eller mat...

After, hur länge hade era besvärligt med magen+?
  • Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-05-26 19:55:46 följande:
    Thezz: Ja men du slutade inte amma för snart två år sen!
    Nä jag strör ju på den nu, den som skapades förra amningen...

Nu har jag en katt som leker sönder en fågel  i arbetsrummet, hon har dragit in den bakom så vi kan ibnte komma åt...  Ska nog kika in där sen o se hur många kadaver det kan ligga där...
  • Thezzizen

hej hej...

här är det fullt upp. har en son som är allt annat än nöjd, o har inte vart det sen igår em. hjälper inte ens att bära, nu har ja kunnat satt mig typ för första gången...

NO, lycka till idag!

Lurka, vad skönt att allt var bra..

Hanna, stora tjejen nu! Vad roligt!

• Thezzizen

Hanna, jo de är nog magen här.  nu håller han på att slumra till lite på min arm efter ett gäng rejäla pruttar..  Dock skulle ja ju vilja att han åt innan ja hämta på dagis...  Blir rolig kväl detta om ja komer ha en skrikandes på armen o en klängandes runt benen.

• Thezzizen

behövde ju inte oroa mig för det för nu är han vaken igen...

• Thezzizen

Angiee,  vad roligt att de lossnat med pratet hos er....!  det har gjort det här med, varmt är senaste ordet här med, kallt har hängt med ett tag men inte varmt. två o treordsmeningar kommer titt som tätt å...

Hanna, semperdroppar har vi, han avskyr dem! får väl köpa minifom också o köra båda, kan ju alltid testa.  här blåser också orkan, inge skoj att va ute eg..

nu får han mat iaf, säkert de sämsta ja kunde göra men men...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7