• MagdaA

Pladderbebisarna Del 7

go kväll!

dagen blev verkligne inte som planerat. åkte iväg å lekte med vänner hela dagen istället för att vara hemma å göra nytta. Nytta kan man göra när man blir gammal

Nu ska jag ta en dusch och hoppa i säng, jobba hela dagen i morgon. natt natt!

GIAG: HEJ! Tänkte på¨dig idag! Inte sett till dig här, hur mår du/ni?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

hej på er!

Känner mig inte riktigt 100. har nån förkylning i kroppen + att jag igår em fick ont i magen, håller i sig fortfarande. ömmar och ilar i övre delen av magen, mår inte illa eller kräkts så magsjuka tror jag inte på. Nån som vet vad det kan vara? Jobbat idag också. sitter på jobbet nu, ska snart byta om och sen hämta A på dagis. Blir nog en liten promenad när vi kommer hem, men ingen lång som jag hade planerat, kroppen känns inte laddad för det. dessutom världens ishalka efter vägen

Lättja: vet inte om du såg det jag skrev för några dagar sedan...? 27:e tippar jag på

• MagdaA

ae: kanske samma skit som jag har fått då. hur länge höll det i sig för dig?

• MagdaA

ae: okej. bara att härda ut då mao...

tog fram några portionsbitar lax ur frysen. tips vad man kan göra?

• MagdaA

ae: ju mer snö som tinar här å ju mer lera som kommer fram så inser jag att vi måste ha bubbelt av allt. kommer inte idas dra galonisar till å från dagis varje dag. köpte ett set i ullared som vi inte ens provat, jag hoppas han kan ha dom! överdragsbyxor behöver han också, dom han har är garanterat för små. tycker skorna såg bra ut också, än om det kommer va stövlar som gäller lääänge här framöver.

• MagdaA

nån som har tips på en bra sportbh?

• MagdaA

Kickan: stövlar köpte vi faktist i Umeå i vinter, då det var skorea, fodrade viking gummistövlar. kommer va kanon nu i vår i allt slask och även i höst. regnoverall, var har ni hittat det?

• MagdaA

okej. du vet inte vad det är för märke på den?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7