Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

angiee skrev 2009-05-13 11:06:49 följande:
    Kickan 84 skrev 2009-05-13 10:47:26 följande: Jajjamensan men det blir borgerligt i stadshuset istället Kan nog bli fint ändå
    Såklart det blir! Vårt bröllop var jättefint trots att det var superlitet och alldeles hemligt
  • Kickan 84

Thezz: Direkt de kommit ut ska man börja...

• Kickan 84

Har faktiskt inget sånt därnt i min trädgård, om det beror på att den är jävligt liten eller att jag bor i Norrland vet jag dock inte

• Kickan 84

Hanna: När skulle du ta prover? Se till att gå göra det pronto om du misstänker något, hade ju infektioner med S och ja, det är inget man vill pröva direkt...

• Kickan 84

Jag hade ju stafylokocker med S, ingen feber eller så men det kändes typ som att det brann i tuttarna och att de höll på att ramla av

• Kickan 84

samma som alla andra FK papper, inläsningscentralen i Östersund.

• Kickan 84

Om man är flitig behöver man bara knipa dagligen de första 3 månaderna efter förlossningen, och då ska man knipa flera gånger per dag, vid varje matning/amning rekommenderas. Men efter det så räcker det om man gör det någon gång ibland när man kommer ihåg, så sa min gynläkare när jag var på spec-efterkontrollen.

• Kickan 84

Magda: Hade heller inga problem efter första förlossningen trots slarv med knipandet... men det är annorlunda nu

• Kickan 84

Magda: Har jätteproblem med att göra nr 2 bland annat, för muskulaturen sitter inte ihop som den ska, därav kommande operation.

Låter ju som det jag hade efter att J föddes, var någon slags svampinfektion, fick en speciell kräm med kortison + penicillin så försvann det på några dagar.

• Kickan 84

Magda: Från början var det bara lite obehagligt men sedan blev det värre och värre, när jag sökte hjälp blödde nästan slemhinnan för det var så irriterat. MEN det kan ju likaväl var något hormonellt för din del...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7