Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladderbebisarna Del 7

Kickan: Menar du att du har ett badkar fullt med Duplo om du lägger ihop allt?!

zago: Hoppas ni får lägenheten då! Har ni tittat på den?

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • lurksmulan

Morron!

*snörvel* Är det inte tröstlöst så säg, när man blir förkyld dagen efter att man avslutat en tiodagars penicilinkur?!

• lurksmulan
    Thezz: Jag brukade ha Polly i knät och amma samtidigt. Då var hon tyst iaf. Men det beror ju på hur lång tid det tar att lägga Lovisa.
  • lurksmulan
    zago: Vad härligt att allt såg bra ut! Då får bebisen bf på min mans födelsedag!
  • lurksmulan

Hanna: För vissa blir tyvärr amningshjärnan permanent till slut. *pekar på sig själv*

• lurksmulan
    Thezz: Ja men du slutade inte amma för snart två år sen! {#lang_emotions_kiss}
  • lurksmulan

Morron!

Jag är hemma för stunden, Laban ska på hörselkontroll på bvc om en stund så fick en lite lugnare morgon idag.

• lurksmulan

Det gick bra på bvc. Han hör precis som man ska. Skönt att det det inte var trassel med det också.
    Vi var dessutom duktiga och cyklade till dagis, då blev det ju en extra runda för mig till jobbet sen.

• lurksmulan
    angiee: Håller med Hanna, Vendla verkar ju inte alls vara sen i pratet! Det varierar så himla mycket har jag märkt. Laban har en kompis på dagis som knappt sa ett ord innan han var 2,5 år men då kunde han säga långa meningar direkt!

Jag kom precis in från biblioteket, de har bokrea där med start idag. Hittade 3 böcker åt barnen för 30:-. Perfekt.
  • lurksmulan

NO: Ha ha, det låter som när jag väntade Laban! Jag hade konstant samma sf-mått som motsvarande vecka. Det betyder sf 40 i vecka 40!

Nu glömde jag ju allt jag skulle skriva för att jag tyckte det var så kul med NO´s stora mage... herregud. Amningshjärna är ordet.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7