• MagdaA

Pladderbebisarna Del 7

Kickan: nää....de svaret ville jag inte ha. svamp tycker jag inte om hur ont hade du? gör ju inte jätteont, mest lite obehagligt. avvaktar väl å ser hur det ter sig. kanske nått hormonelt innan mens? som för övrigt borde va här typ nu.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Kickan: jag röstar på hormonellt

Nu blir det soffan en stund. helt slut, ska bli skönt med ledig dag i morgon. Jobbar helgen sen.

• MagdaA

jaha...tomt. testar igen.

känner mig alldelens blääää och mensig idag, men ingen mens (än) dyker väl upp under dagen. lika bra å ta det på en ledig dag så man inte blir liggande spå jobbet.

ska till en kompis idag så barnen får leka lite. i kväll blir det tårta när M´s föräldrar kommer. Nu ska jag försöka roa min griniga son en stund innan vi gör oss klar för ute lek. ha en fin dag!

• MagdaA

hallåj!

det här är mysko. känner mig totalt mensig, svullen å äcklig och mått illa hela fm, men tror ni tanten behagar dyka upp? nääää....vi drar på det lite till *suck*

varit  handlat inför M´s kalas så nu ska jag baka medan A sover. Hunnit vara hos vänner och leka lite också och hämtat ett paket men en fiiiin klädställning som jag fyndade på blocket Ibland går det fort med bussgods! Skickades från sthlm igår em, kom fram idag på fm!

ang 2-års present så ska A få en sandlåda, tänkte försöka önska det av farfar... en 3-hjuling blir det nog också men vi har tyvärr ingenstans här hemma man kan cykla, utom inne i lagårn typ... han kanske får ha den hos farmor. Sen skulle jag vilja hitta en fin spis också.

Kickan: vad har S för spis?

• MagdaA
    after eight skrev 2009-05-15 13:36:03 följande:
    Öhh, G R A V I D????
    vore väldigt osannolikt. trodde man var tvungen att ha sex då va? {#lang_emotions_undecided} vi kör ju aldrig fullt ut oskyddat, avbrutet el med kondom.
  • MagdaA

Cia: min brukar ligga på 23-26 dagar, ibland 27. Nu är jag på dag 29... Även fast vi inte tänkt skaffa syskon än så kan man ju inte låta bli att hoppas. shit va besviken jag kommer bli när mensen kommer...

• MagdaA

nu vill vi ju ha fler. men har sagt att det känns bättre att vänta. MEN, skulle jag bli gravid tidigare än planerat är det såklart välkommet ändå.

jaja, inte lönt att spekulera. Mensen lär komma vilken stund som helst.

• MagdaA

Kickan: bild på köket? lät superfint! Alex har ju en farfar som är jätteduktig på att snickra Testa? har inget test å nä, inte lönt heller. skulle som sagt inte kunna vara möjligt.

• MagdaA

godagens! jobbat å nu väntar bak och städ inför makens kalas i kväll. mår sådär mysko idag ocks, knas.

nån som har tips på vad man gör åt ENORMT irriterande och DRYGA praktikanter?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7