Pladderbebisarna Del 7
Hej tjejer,
allt bra med er? hoppas det iaf!
Hej tjejer,
allt bra med er? hoppas det iaf!
lurka, nä ej illamående längre iaf. men bajset har kommit igång ordentligt o lite kräkor på det...
Kicka, ja e de inte så så kompletterade de varandra. har sovit två timmar instt. han kom inte te ro alls utan somnade vid halv tre..
Sover nu å så de blir väl samma visa igen
hej alla....
nu är noel och ja själva en stund. han har precis fått flaska för första gången. kräktes massa blod i morse vid femamningen.
vart får man tag på snäckor?
Alla fyra har fått sova till halv sju imorse! Ammat vid ett och fem. lovisa kom o somnade om vid fem hos oss bredvid lillebror! skönt att fått sova lite!
Sen har han sovit i lovisas spjälis en stund på fm, så vi har plockat o duschat lite
Snö, spännande med huset!!!!
Godmorgon alla!
GRATTIS HF!!! hOPPas dagen blir fin. Perfekt present, sätra brunn är mysigt!
Hanna o Lurka, jag blir så avis när jag läser om era uppvuxna trädgårdar, vi har ju typ inget än. Förstår inte att det måste ta 15 år innan man får en välvuxen fin trädgård
Idag är lovisa på dagis, R är iväg nu men vi ska försöka röja lite hemma sedan min mor o far kommer på middag direkt efter jobbet...
Lättja! Vilka härliga ungar ni har...!
Killen här har sovit hela natten, från halv elva till kvart över fem, då tvingade jag i han mat innan jagick upp, sen sov han till sju.
Verkar vara en sovdag idag för sen har han sovit konstant.. så R och jaghar fått lite häck planterat!!
BVChar varit här idag, killen fick väl godkänt på vikten. Vägde ju 3125 i måndags o idag 3410, nästan precisfödelsevikt.. Och mina sår på brösten har försvunnit!
Vad gör allaandra idag då? tomt här...
*amningsdags vid datorn*
hanna, jo det går bättre. dock kan det slå över när hon blir trött.. nu är problemet att kunna varva ner henne, hon varvar upp så de är hemskt. hon blir alldeles genomsvett. men de senaste kvällarna har jag lagt henne....o de har blivit lite lugnare...
LaG; GRATTIS till lillebror!