• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

Hej hej... Läget här då???

Idag firar vi bröllopsdag, så skål på er!!!!{#lang_emotions_cheers}

3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-27 17:35:13 följande:
    GRATTIS på er dag vännen Hälsa M o krama honom från oss
    Tack
    3 barnsmamma
  • jazzy

Tack tjejer.... va goa ni är!!!

3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-27 20:18:07 följande:
    zago... jaa visste inte att hon hade de hjärtanen har letat som en tok åt thezz både i stan o på nätet o så finns de där hennes första dag idag själv har jag shoppat en låda att slänga ner sminket i, vill ha det framme men tycker det är såå fult o stökigt så det bidde en sån här www.pinglan.se/Product.aspx?ProductID=165thezz... hon är ju jätteduktig! varför jämföra... betyder ju nada eg sånt
    hahha..skulle kanske köpa en sån, har mitt i en sminkväska på toaletten...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    {#lang_emotions_flower} Grattis till alla oss mammor idag{#lang_emotions_flower}
    3 barnsmamma
  • jazzy

Hej hej...hemma med måns idag, lite feber o lös i magen. Gissar att det kan vara Mpr sprutan... Men mormor kommer snart för jag har ett möte på jobbet....

Hanna...måste vara magiska tofflor...vilka har han?

3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-06-04 10:20:40 följande:
    Snö... uscha, jag hade nog oxå kännt så för det är ju ens BARN det handlar om o minsta grejjen blir klart största! så man FÅR känna så, man får vara orolig! *kram*Jaz... jadu, det är ett par crocs-kopior köpta på skokanonen... vägrade betala hutlöst för de "riktiga" ... så har han en bil och en "diamant" på ena skon, superlycklig!Nu ska jag in till lillstan o köpa ett fotbollsmål!
    nä..jg skuule inte heller köpa äkta...måns har ett par röda, på ena skon har han Heffaklumpen...hans favvo...

Hur gör jag med FK idag?? Skulle jobbat 7.30-14.30 men ska in på ett möte mellan 12-14, kan jag ta ut 3/4 dag då??? eller hur gör jag?? Ta komp får jag nog inte iaf..synd!!!
    3 barnsmamma
  • jazzy
    after eight skrev 2009-06-04 10:45:23 följande:
    Kan ni peppa mig lite. Har ett oerhört värdsligt litet problem. Jag var ju så inställd på Kap Verde, men det blev Egypten istället. Och Egypten känns som ett andraval, för att Kap Verde blev några tusenlappar för dyrt. Och det är ju inte så kul att känna så, man ska ju se fram emot stället man åker till.
    min bror åker alltid till Egypten, jättebra för barnen tycker han...
    3 barnsmamma
  • jazzy

vi funderar på att åka dit när jag fyller 40 eller fyller jag 30 {#lang_emotions_wink}

3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7