Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Thezzizen skrev 2009-04-03 08:49:29 följande:
    Hanna, han opereras ju på måndag o det är ju kortvecka så det blir väl bara den veckan om inget konstigt blir..Lyxigt att leta utemöbler! Det lär inte vi göra på några år...2007, hoppas på sol för er också!
    hoppad bebis kommer preciiis när SS är slut så han kan börja sina pappaveckor precis då

Vad sitter ni på ute? vi har ju 2 uteplatser o kommer bara kunna köpa till 1 detta år, om vi inte hittar nåt tillfälligt på loppis
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

snö..... superfint!!! o inga akuta renoveringbehov heller

thezz... mm gratis är gott vi har inga alternativ känns det som, antingen köpa nya eller inga alls... trist men men, bakar in det i badrummet så att säga för det blir så jäkla dyrt ändå så det är en skitsumma i helheten...

• Hannnas

Angie... usch så trist!!

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-03 09:29:57 följande:
    Bygga kommer vi med all säkerhet kunna göra men det är så synd att en egentligen oberörd part ska ställa till det. Han äger ju bara en TOMT där, inget annat!
    Detta är nog bara det första problemet under bygget nu, kommer komma fler men det kommer ordna sig!!
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-04-03 10:15:16 följande:
    NO, Thezz & Hanna:Ja visst är det fint! Det var så VI. Vi ska gå å titta, å hoppas att inte så  många andra är intresserade! *hoppas hoppas hoppas*
    Klart mer potential än det andra, mer ostört... är det mer NI ska ni absolut inte slå till det andra...

Detta kräver dessutom inte direkt renovering el annat heller vilket kan vara skönt då du måste ägna energin åt dig o din OP, ni till ert förhållande o J o sen ett till barn
  • Hannnas

Kick... jäättesöta shorts! Nästan likadana hade M i somras o visst är junosängen uuuuuunderbar! men apdyr som du säger.. fy fy

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-03 11:07:04 följande:
    Hanna: Underbar, men svår som tusan att få tag på också. En kopia känns ju inte så lockande, och dessutom... svindyr!
    mm men ni kan ju köpa en fin juniorsäng som du kikat på o renovera till S... så kan J ta leandersängen så "slipper" du ens tänka Juno för man blir fattig bara av tanken haha
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-03 11:13:29 följande:
    Hanna: Ja, men det dyker dessvärre inte upp några dugliga sådana heller....
    snart så
  • Hannnas

thezz... men så bra ändå, gör ju inget att han är rörlig bara huvudet pekar åt rätt håll, han är ju så stor nu att han faktiskt inte bör flytta sig mer *tumme*... jobbigt med Ls matvägran men det är tydligen vanligt runt 1 1/2 läste jag någonstans o det är ingen idé att truga, hon svälter ju inte o är hon hungrig så får hon ju så skit i det så gott du orkar.....

*testar en gravidgördel*

*går ut i solen med sonen*

• Hannnas

Kväller

Sitter här med en M som vägrar sova... *suck*

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7