Pladderbebisarna Del 7

NO. Snart snart så är lillskruttisen nr 2 här!!! Jobbigt att du har så ont bara...
Ang vin så skulle jag inte få för mig att dricka när jag är gravid och inte heller när jag ammar. Fast det är okej osv...Absolut inget fel på er som gör det men jag är ingen favvis av vin osv så mig kvittar det liksom. Dricker hellre en go dricka istället!
Grattis på morsdag alla underbara!!!
Emil är superförkyld och rinnig i ögonen så antingen är det allergi eller tänderna...
Vi har varit ute på en lååååång promenad i dag och jag har fåt jätte mtk färg! Kul! Behöver inte ligga på stranden och pressa!
Emil har sovit en gång innan middagen idag bara sen inget mer så han sover nog gott sen!
Vagn problem här med!!! Phil and teds är inget för oss!! Jag tycker inte alls den verkar bra. Har kollat på en babytravel men sååååå klumpig och sen är den såååå lång där fram med den där mega plattan. Nä den går med bort. Urban Jungle gillar jag men den är ju sviiiiiindyr. Så jag vettetusan. Är ingen som passar mig alls!
Föressten....ikväll ska vi kolla på lägenheten som vi sökte. Vi kom på 3:dje plats av 55 sökande och 4 fick erbjudande. Så inom en vecka ska man tacka ja eller nej så hoppas nu på att de 2 före oss tackar nej vilket inte är så stor chans men man får söka lägenhet och tacka nej 4 ggr så hoppas dom bara ville kolla ifalll dom kunde få den
Vi är med i fighten ilf