Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

AE: Om det är calci kan man smittas om, vi hade det i vintras och jag var sjuk två gånger innan vi fick skiten ur huset! Annars vet jag inte, brukar väl kräkas värre om det är det kanske?

• Kickan 84

Det brukar ge med sig mellan 2-3 veckors ålder på barnet, så ett litet tag till att bita ihop

• Kickan 84

Hanna: Det ska bli bättre under den tiden...

Låter gött med ett glas vin, skulle jag också behöva!

• Kickan 84

Hanna: Ja, man får verkligen upp ögonen för hur himlans lättsamt det varit med ett barn när man har två, vänta bara tills hon kryper och försöker ställa sig mot allt... jäklar vad J slår sig just nu

• Kickan 84

Lurkan: Hade också sett fram emot lite lugn och ro, men June är verkligen på gång med allt! Seth var så nöjd och satt där han satt rätt länge, den här damen sitter inte stilla för fem sekunder!

Angående kram och sånt är jag en sån som över lag inte alls kramas med folk på det viset, så jag kan förstå dig.

Hanna: Jo, det tar på krafterna! Seth ramlade ju aldrig och slog sig såhär men han var ju lite senare med att resa sig så han var ju mer stabil i sig själv, han ramlade ju aldrig när han började gå heller.

• Kickan 84

Lurkan: Racersnigel! Beskriver damen här hemma rätt bra, hon har ju rört sig från början i princip... började krypa vid 5 månader och nu i dagarna har hon börjat försöka resa sig, idag lyckades hon för första gången! Seth var inte alls sen eller så, satt tidigt vid 4 mån och sedan var han nöjd med det, kröp strax innan 8 mån och gick vid 11 mån, så jag hade nog tänkt mig en liten typ som satt stilla ett bra tag, men icket.

• Kickan 84

La Gallina: Hoppas på fina resultat!

• Kickan 84

Kommer ihåg första tiden och det är kaos, vaknar L när han vaknar om natten? Det vänder så småningom får man väl säga! Kram!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7