Pladderbebisarna Del 7
Nää har lillgummis feber
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
LÅNG är hon med, M framstår mer o mer som en plutt tycker jag...
Drömde inatt (el när jag slumrade) att förlossningen var på G (hade så ont igår o mkt SD inatt)... fy var inte kul, inte redo än...
Thez... ja det var inget gigantmått på mössan men normalt väl? vet inte vad tjejjer "förväntas" ha på 18mån..
Tycker du är taskig Lättja som inte avslöjar nåt namn
Morron
Guuud vilken lång dag det var igår, men maken blev iaf firad, köpte en flagga o hissade, blåste lite hjärtballonger o bakade en tårta
M sover här än
Han vaknade kvart över 4 imorse, han hatar att ha kiss i blöjjan... men peppar peppar fick A honom att somna om
... hmm man ska inte säga för mkt för nu hör jag knorrande, får väl se om han kommer ut med en kudde under ena armen o nallen under andra
Thezz... hur mår gummis idag??
NO... kan de inte ta bort det där sen efter nästa förlossning? Låter ju obehagligt...
2007... nja vi har inte börjat nåt på trädgården än, det är ju eg först denna vecka man kan se den nu när snön är borta men planer finns..
Zago... smör??? finns det så mkt att välja på? *blåst* på mackor använder vi bregott (är väl nästan det enda smör som finns till mackor, allt annat är ju nästan uteslutande margariner)... flytande smör i matlagning och även vanligt hårt smör i mos o sånt... använder sällan margarin överlag, det är i vissa bakmoment där man inte vill ha kakan el degen för "tung" jag använder margarin.. som i bulldeg (men smör emellan såklart )
Snö.... gott att J går upp iaf! han får lägga på ett kol nu för nu ligger ju t o m M före honom
fast J är längre! men rätt håll helt klart o det viktiga är ju ändå att han går upp o har aptit o mår bra, det mesta annat reder sig med tiden
Angiee... grattis igen!
Kick... löste det sig med kommunen? ringde du?
Magda... ja tandis var ni hos ja, vad sa de? skönt att det gick bra trots att han fick lämna traktorn i väntrummet
thezz... finns nog på många ställen men dessa köpte jag på ica ... när ska du iväg o kolla bebbsens läge idag? hur känns det som han ligger?
2007... ohh gott att få fram utemöbler! jag är på jakt efter sådana nu
hmm tjejjer, hört att man inte ska använda olja till altaner utan nåt annat? men vad heter det, kanske man kallar det olja bara?