Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

numberone skrev 2009-05-21 15:10:32 följande:
    www.hemmapavargata.blogspot.comEllen på film när hon jagar efter dockan Fifii!!
    Du har all rätt att vara stolt!! Så duktig hon är
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • zagolik
    Honeyflowers skrev 2009-05-22 19:21:04 följande:
    GokvällNu har jag då äntligen kommit mig för o tagit ett magbild, 3:e denna grav, *skäms*Men nu finns den i galleriet ett litet tag om nån vill kika:)
    Jäääätte fin magis!!!
  • zagolik

Morrn!!

Snart ska vi iväg till öppna Förskolan....jag har inte känt bebisen på 2 dagar och är därför skit nervös inför i morgon bitti...men men säkert ingen fara men ni vet man blir ju nojjig för ingenting...ilf jag Sen på Söndag -torsdag är jag ensam hemma. Karln ska åka på kurs i Kista. Kommer bli tomt utan han....

Ha en toppen dag alla!Här skulle bli 25 grader och en stor SOL så det låter lovande!

Kram på er!!!

• zagolik

WOW!!!! Håll nu tummarna för oss!!!! Idag släpptes en 4:a här på söderhöjd i varberg. Hög hus med super utsikt!!!! Jätte fräscha lägenheter och superfina! Vi har jätte lång kö tid (jätte mkt mer än snittet var på den som fick 4:an sist det var ute) Så vi har nog en mkt god chans om ingen med ännu längre tid söker såklart. Åhhh! Det vore så bra för då kan vi bo där och sälja våran lägenhet och bli av med lånen och sen få en bättre koll på ekonomin. Vet exakt vad vi kan köpa hus för när vi hittar nåt nästa gång. Varit så osäkert iom att vi hade denna lägenheten.

Kanske skiter sig men den 21 juni får vi veta!

Så håll alla tummar & tår

• zagolik

Menade 1 juni får vi veta inte 21 juni!!! Då hade jag blivit galen

• zagolik

Hemma från RutinUl. Allt var så bra så. Skönt. Men bebisen låg helt galet och ville inte var med på bild men vi fick 2 ganska okej med magen ner så man ser ryggraden skittydligt. ha,ha...blev flyttad tebax en vecka så nu är bf 2 nov. Sen försökte hon se kön men det gick verkligen inte, hon försökte så nu är det bokat tid i gbg i sommar.  

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091102♥
  • zagolik

Tack AE

• zagolik
    MizzLizzy skrev 2009-05-25 20:51:34 följande:
    ZAGO: Spännande! ÄR det en hyresrätt då? Lovar att hålla alla tummar jag kan
    japp,en hyresrätt. Superspännande.
    lurksmulan skrev 2009-05-25 21:08:35 följande:
    Kickan: Menar du att du har ett badkar fullt med Duplo om du lägger ihop allt?!zago: Hoppas ni får lägenheten då! Har ni tittat på den?
    Ja,det hoppas vi verkligen! Nix, vi har inte kollat på den. Men sett likadana i det ihuset hos vänner. Vi får se den om vi är en av 4 att få erbjudande när ansökningstiden är slut nästa tisdag. Tackar de före oss tex nej så får vi den. Så det är bra att bli 1:a av 4...det är ganska dyrt i hyra...3000 kr mer än vad vi har nu men då kan vi bli av med våra lån. Och vi behöver större och bättre möjligheter att kunna komma ut. Så som vi har det nu går verkligen inte med 2 små barn. Jag får panik
  • zagolik

Ha,ha..jag får panik och ändå har inte barnet kommit än, då är det illa här

• zagolik

Tack så mycket tjejjer!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7