Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladderbebisarna Del 7

MrsMurphy skrev 2009-03-17 09:28:58 följande:
    *svär som en hamnarbetare*Här är det skit! Kotten har levt rövare halva natten och jag har inte kunnat ligga när den hållit på så jag har halvsuttit i sängen men inte ens det har hjälpt. Tror jag tuppade av en vända mellan 03-05 men i övrigt vaken och nu med den jävligaste huvudvärken i mannaminne.
    Det är DÅ bebisen kommer! Hurra!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • lurksmulan

Var har Lättja tagit vägen? Hon är väl inte iväg och föder barn utan att berätta det för oss?

Idag är jag så galet godissugen! Usch! Jag har köpt en nöt/russinblandning som jag hoppas ska stilla det värsta suget.

• lurksmulan
    MrsMurphy skrev 2009-03-17 13:39:43 följande:
    Glöm det! Jag försöker sova men den kör igång så hårt när jag lägger mig! Jag får inte sova!!!! Det gör så ont när den kickar sönder revbenen och den vrider och vänder och bänder och det sker så fort som jag intar liggande läge. Kan inte sova sittande. Svärmor är på gång hit så att jag ska försöka gå och lägga mig igen och hoppas på nån sorts blund i ögat.
    Usch och fy! Har du provat att helt enkelt be ungskrället att komma ut så att ni kan prata om saken som syredrivna människor?
  • lurksmulan

angiee: Jag tror tyvärr som jazzy, att det kan vara svårt. Efter årsskiftet har de nya och hårdare regler när det gäller lån överlag och speciellt till bostad.

Magda: Vi har också sovit katastrofalt i natt. Polly kom och la sig hos mig och sen när Laban kom flyttade jag på henne så att han skulle ligga brevid mig. Men då blev hon helt galen och han vägrade lägga sig på min andra sida. De skrek växelvis i säkert 40 minuter innan Laban gav sig och la sig på andra sidan. Där låg jag, skitförbannad och inklämd mellan två ungar.

Polly har sånt jäkla humör nu också! Hon blir helt galen för ingenting, sparkas och skriker och slåss och ingen fattar vad hon vill.

• lurksmulan

Grattis på födelsedagen Hanna!

• lurksmulan

Kickan: Jag var inne och tittade på bilder på barnen, de är så söta! Är Seth lite skelögd eller ser han bara ut att vara det på bilden?

• lurksmulan
    MrsMurphy skrev 2009-03-18 21:23:07 följande:
    *kommer inknallandes med surläppen dallrandes*
    Naaaaaw din stackare!

Nu blir det sängen för min del. Om mina barn tänker ha hysteriska utbrott i 40 minuter i natt igen behöver jag den sömn jag kan få... *suckar*
  • lurksmulan

jazzy: Vi var aldrig på visningen i söndags. Det är ett annat hus på väg ut, ett tvåplans, och vi vill hellre ha det så vi struntade i visningen. Det är dessutom nyrenoverade badrum och ytskikt så där blir det minimalt med renovering.

Morron alla!
    Natten har varit bättre, Laban var jätteduktig och la sig på andra sidan om mig direkt när han kom, för Polly hade kommit igen. Det är inte likt henne, men hon genomgår helt klart en separationsfas. Är jättesvår att lägga etc.

• lurksmulan
    Thezz: Jag är ju en ivrig förespråkare av mojo rojo, som jag pratat om förut. Köttet vet jag inte hur man ska göra med däremot.

Lättja: Håll ut! Snart är det över! *springer runt med skyltar*
  • lurksmulan

*glad*
    En mäklare vi har kontakt med ringde. Det kommer ut ett hus snart som vi kan vara intresserade av. Tvåplans gavelhus med stor tomt. Badrummen behöver fixas och det behövs tapetseras och lite sånt. Men det är mer kosmetiskt än något annat.
    Han ska fixa en visning innan visningen, det är ett par som ska separera som vill bli av med det ganska lätt.

Thezz: Kolla tasteline eller liknande, finns en uppsjö recept på mojo rojo.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7