Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Kickan 84 skrev 2009-03-30 17:31:57 följande:
    Normalt så är det ju mellan 7-10 ord vid 1,5 års ålder som är vanligast, Seth hade ungefär 20 stycken vid 18 månaderskontrollen och läkaren tyckte att det var jättemycket. Jag visste inte alls detta och trodde faktiskt att han var lite slow då jag hört om andra i denna tråden som verkar så himla tidiga... men men, alla är de ju olika helt enkelt!
    runt 20 ord sa vårt BVC var deras "krav" på ungarna på 18mån kollen... knasigt att det skiljer
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-03-30 18:16:33 följande:
    Hanna: 20 ord som "krav" vad fan då krav? Ursäkta mig men nu blir jag faktiskt lite irriterad. Har hört mig för och läst en hel del om detta nu efter S kontroll och kring 10 står överallt...
    jadu, krav är väl fel ord, men de var vad de sa att de önskade el vilket ord de nu använde... men 20 ord var det helt klart det minns jag tydligt... på 18mån kollen...

Låter ju jättemkt nu när jag pratar med er här, jag har ju inte ens tänkt på det iom att M har mkt mkt större ordförråd så jag har blivit "hemmablind" {#lang_emotions_embarassed} men logiskt så känns det ju faktiskt helt knasigt!
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-03-30 19:12:01 följande:
    Hanna: Ungarna i Borås måste ju helt enkelt vara dubbelt så utvecklade mot de i övriga landet då!
    asså, nu har vi ju bytt kommun ulricehamns numer

Ja man undrar ju fasen faktist! iof så skiter jag rätt bra i BVC o deras överlag knasiga idéer... så detta är väl bara en av grejjerna i mängden tycker jag...
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-03-30 19:14:58 följande:
    Hanna: Vilken tur att ni flyttade rätt då! BVC är konstiga över lag. Vår tant är iofs hur underbar och go som helst, helt med på mina idéer och det gillas ju!
    haha japp jäkla tur för M då

Ja jag bryr mig inte så mkt om BVC kanske därför jag inte ens ägnat det en tanke, o sen ja, hemmablind, jag har absolut ingen aaaning om hur andra ungar i Ms ålder pratar faktiskt mer än det jag hör här... går ju aldrig på ÖF el liknande numer...
  • Hannnas

Nu börjar jag tycka min M är konstig här...

Kick... åhh vill gärna se shortsen, låter urcoola

Thezz... hur har dagen varit idag, fick du nåt kul av R?

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-03-30 20:02:11 följande:
    Snö: Tack för påminnelsen! Hade ingen aning om att sjukhuset var igång igen. Men nu har man tjurat til ytterligare en förlossning..Kicka, ja jag tror aldrig hon kommer fatta att det är bil det heter Hanna, jag fick biljetter till Buddy Holly i höst. Vill verkligen se den. Men ska ju kunna lämna från mig bebisen också.. Sen ska vi nog införskaffa en digitalsystemkamera
    KUL kommer nog bli lättare att lämna nr2 än det var med nr1 el så känns det här just nu sen kan det vara helt galet iof... vet ju inte alls än...
  • Hannnas

Ha en underbar resa nu lurkis

Nu släcks datorn för natten här... kramisar

(sockerblommor haha jäkligt sött )

• Hannnas

Morron

Även vi ska till dagis snart, M har gjort en vurpa i trappan så han ser misshandlad ut i nylle o panna pinigt..

Ska till frissan idag fasen så sköönt lär ju inte hända innan typ hösten igen

*tänker på lurk som sitter på planet*

• Hannnas

Så... tillbaks från dagis... äntligen springer han in igen o är inte lessen att tiden kan göra så mkt för omställningen... pratade hela vägen upp om "träffa moa" "träffa otto" så det känns kanon idag *mammalycka*

AE... fy sicken helvetesnatt vill under inga omständigheter byta! Hoppas kommande nätter blir bättre för sånt orkar man inte upprepa... *kram*

• Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-31 09:19:31 följande:
    stackars M...Vad blir det nu då? Ny färg eller slingor?MORRN MORRN
    Bleker nog ner slingor denna gång, orkar inte ta hand om en utväxt nu under våren/sommaren så det är nog smidigast...

Funderar på att klippa av luggen igen med?
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7