Pladderbebisarna Del 7
Jag har träffat en 4 dagars bäbis idag! såååå söt! En liten Matilda. kan inte fatta att Alex vari MINDRE än henne när han föddes! Hon kom 2 veckor tidigt men vägde 3,7 kg iaf.
Jag har träffat en 4 dagars bäbis idag! såååå söt! En liten Matilda. kan inte fatta att Alex vari MINDRE än henne när han föddes! Hon kom 2 veckor tidigt men vägde 3,7 kg iaf.
Hanna: men du...det hade vi också! 17-18 grader i skuggan i em hääärrligt!
zago: du frågade om cykelsits, det är en sån här vi har, hamax, mycket bra tycker jag.
http://www.blocket.se/vi/21295552.htm?ca=4_s
Hanna och Thezz, hur många dagar över tiden är ni nu?
jag är sååå velig ang syskon. starta nu efter sommaren el vänta 1 år.....ååååhhh! ångest!
snö: ja det kanske skulle va nått du å ja
Hanna: för-listan blir garanterat längre, men jag kan itne se det så, msåte försöka tänka realistiskt, vad skulle funka? blä. blir så less på att det måste planeras så himla mkt. vill bara att det "ska bli" men det går ju inte. *suck*
lämnat A på dagis, ingen hitt då jag lämnar en trött pojke. men bra personal som tog hans uppmärksamhet iaf.
nu ska jag fixa middagens sen får jag se om jag orkar ut en sväng med hunden, skulle behövas för oss båda.
Hanna: Alex kommer förstå bättre. varför mamma inte kan bära, leka, lyfta osv. Sen vet jag inte om jag är redo. ledo för all oro och ångest. redo att vila vila vila 9 månader på raken. rädslan för allt som kan hända, húr det ska gå osv...