-
4,5 kanskeHannnas skrev 2009-04-24 09:28:38 följande:nästan så ja Herregud, vill inte ens föreställa mig vad vårt hus skulle gå på om man hade flyttat det till ett sånt område
-
Hannah
Ja men då hade det sprungit loss på lite mer här i sthlm, men som sagt är det lite avhängt på område. Dit vi ska flytta , kallas "gräddhyllan" Skulle ert hus nog gått för 5,5 milj kanske. Sjuka pengar!
C´s föräldrar sålde sin kåk, nära vattnet & stor som satan, 300 kvm + utomhus pool, vinkällare, bastu, spaavdelning - ja rubbet! Dem fick 9,3 miljoner för huset! FATTA ?!?!? VEM betalar så mycket ?!??!?!?!?!?!?!?!
-
Nääeeejjj Ni ska inte försööööka +a lite till då? *hejjar*zagolik skrev 2009-04-24 09:56:21 följande:Nu kom bud på 50 tusen till...så vi drar oss ur! Vi kan köpa hus här i vårt finfina område för dom pengarna om man räknar med avgiften. Nu är det ju uppe i en årslön för tusan! Vi får leta vidare!
-
Hannah
Jag fattar inte att folk har råd? C är ju ändå höginkomstagare & jag är student vissrligen men sen när jag är färdig blir det ju klirr i kassan & ändå kommer det vara snävt för oss att bo i hus, så jag fattar verkligen inte, är folk gjorda av pengar????
Jag har ett meddelandet till Y:et
Kära barn, var nu så vänlig att komma ut ur ditt tillfälliga boende!
Din hyresvärd är måttligt trött på att du inte sköter dig, så inom 24 h är du så vänlig att packa ihop dina saker & flyttar ut. Din hyresvärd ordnar med ett luftigt och mysigt hem åt dig när du flyttat.
HEJJA YYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Hannah
känner ni för fler barn efter Y?
-
Tjockrumpan i gammelmormors hatt på landet, med en penna i näsan
-
undrar sammaHannnas skrev 2009-04-24 11:07:11 följande:o då gjorde ni väl ändå väldans mkt själva?
-
HF
Vi gör ju INGENTING själva, så det drar ju iväg kostnaden lite....
-
snö
Billigt & bra!
-
Lurk
Är det KBT du får?"korttidsterapi" brukar som regel sträcka sig upp till 20 sessioner så jag tycker det är dåligt att du bara får 10! Men det måste väl finnas ngn "gräns" eller så...Jag tycker absolut att du skall kontakta din terapeut, eller alternativt pysk.akuten om du mår väldigt dåligt. Tyvärr måste man ligga "på" för att få något & människor som mår dåligt orkar i allmänhet inte det.*kramar*