-
4,5 kanskeHannnas skrev 2009-04-24 09:28:38 följande:nästan så ja Herregud, vill inte ens föreställa mig vad vårt hus skulle gå på om man hade flyttat det till ett sånt område
-
Hannah
Ja men då hade det sprungit loss på lite mer här i sthlm, men som sagt är det lite avhängt på område. Dit vi ska flytta , kallas "gräddhyllan" Skulle ert hus nog gått för 5,5 milj kanske. Sjuka pengar!
C´s föräldrar sålde sin kåk, nära vattnet & stor som satan, 300 kvm + utomhus pool, vinkällare, bastu, spaavdelning - ja rubbet! Dem fick 9,3 miljoner för huset! FATTA ?!?!? VEM betalar så mycket ?!??!?!?!?!?!?!?!
-
Nääeeejjj Ni ska inte försööööka +a lite till då? *hejjar*zagolik skrev 2009-04-24 09:56:21 följande:Nu kom bud på 50 tusen till...så vi drar oss ur! Vi kan köpa hus här i vårt finfina område för dom pengarna om man räknar med avgiften. Nu är det ju uppe i en årslön för tusan! Vi får leta vidare!
-
Hannah
Jag fattar inte att folk har råd? C är ju ändå höginkomstagare & jag är student vissrligen men sen när jag är färdig blir det ju klirr i kassan & ändå kommer det vara snävt för oss att bo i hus, så jag fattar verkligen inte, är folk gjorda av pengar????
Jag har ett meddelandet till Y:et
Kära barn, var nu så vänlig att komma ut ur ditt tillfälliga boende!
Din hyresvärd är måttligt trött på att du inte sköter dig, så inom 24 h är du så vänlig att packa ihop dina saker & flyttar ut. Din hyresvärd ordnar med ett luftigt och mysigt hem åt dig när du flyttat.
HEJJA YYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Hannah
känner ni för fler barn efter Y?
-
Tjockrumpan i gammelmormors hatt på landet, med en penna i näsan
-
undrar sammaHannnas skrev 2009-04-24 11:07:11 följande:o då gjorde ni väl ändå väldans mkt själva?
-
HF
Vi gör ju INGENTING själva, så det drar ju iväg kostnaden lite....
-
snö
Billigt & bra!
-
Lurk