Pladderbebisarna Del 7
Vart kan man se hannas tös???
Vart kan man se hannas tös???
Gaaaaaaah jag är så sur på karlsloken här hemma så jag vet inte till mig. Anders är ledig 4 dagar denna veckan. I måndags lät jag honom sova för att det var första dagen efter att han jobbat natt och sen eftermiddag direkt på det. Sen mellan mån-tis så hade han jätte svårt att somna på natten så jag åkte själv till BVC 9.30 så kunde han gå upp och börja små plocka (vi hade bokat in städdag) När jag kom hem en timme senare så hade han fortfarande inte gått upp. Jag bad honom om att få sovmorgon som idag men imorse när jag legat och puttat på honom i 20 minuter för att Ellen vaknat å ville upp och han fortfarande inte rört en fena så gick jag upp själv och tog på mig kläder då vaknade han till lite å frågade om jag tog henne. "Ja sa jag det gör jag eftersom du inte verkar göra det. Ruttet!!" Så somnade han om och sover ännu.... Imorn ska vi till hab. kl 9 på planeringsmöte och då kan jag inte få sovmorgon och sen på fredag börjar han jobba igen, jobbar fm och jag jobbar em. Sen jobbar vi båda fm på lördag sen rullar det på med hans schema och jag kan inte få sovmorgon förrän han är ledig nästa gång. Är det för mycket begärt av mig att be om EN ENDA sovmorgon?! Han är ledig 4-5 dagar och jag ber om en morgon av dem.....
Inte konstigt att jag oroar mig för hur livet med två småttingar ska bli sen....
Ne det kommer ju definitivt inte funka att jag tar båda de första veckorna efter snittet. Nu är jag ju dessutom helt slut av graviditeten. Får nog vila en stund i em.
Angiee:
Det är så orättvist.... Med sömnen är jag jäkligt gnällig speciellt nu...
Thezz:
Vilken ljuvligt liten en!! Fint namn ni valt....
Kickan 84 skrev 2009-05-06 11:29:39 följande: