Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Morron

Trött... elen fungerar bara på halvfart i huset, skitstörigt!! Jäkla tur att  vår elnisse kommer snart...

Jessica26 skrev 2009-03-25 21:44:16 följande:
    Vad jag har hört vad gäller gräns på vikt är väl +- 10% Eller jag allt inom den ramen är normalt som dem säger eftersom dem många gånger mäter fel.Mennågon speciell gräns för att ingripa vet jag inte
    För mig att han nämne 15% men jag är faktiskt inte alls säker, men mina 10% var inom ramarna iaf, o de stämde med att min SF-kurva ligger lite under normal oxå...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-03-26 15:47:55 följande:
    ja alltås, bara bad för hela familjen, inte ob
    haha

Idag är jag så trött så jag tror att jag dör typ... ingen målning idag bara vila... orkar helt enkelt inte... pappa får komma o passa Måns imorgon så kan jag måla i dagsljus ist... Har hittat en superfin tapet till Måns rum nu iaf, fondväggen, ist för att måla multirand... känns kanon!
  • Hannnas

Morron

Inväntar pappsen här redan, så ska jag måla Måns rum idag hoppas bli klar med all målning i hans rum i helgen senast början av nästa vecka... tapeterna beställs på tisdag och så hoppas jag att de kommer fort fort

Thezz... tyvärr har jag inte hittat någon bild på dem på nätet men det är en blommig tapet i främst rött/cerice med inslag av illgröna blad (samma gröna färg som ska vara på hans matta)... jättefin är den! Måns älskade den!

Magda... ingen aning

Ang TV... Måns älskar TV, på gott o ont kanske.. Dora o PostisPer är favvosar här.... särskilt Dora... Men det är bara mornar han kan sitta o kika o prata med TVn, sen är det för mkt myror i brallan...

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-27 07:48:17 följande:
    Morron!Jag är såååå trött! Jag har gått in i nån slags pre-semester läge. Det här drabbar alltid mig innan semestrar. Igår satt jag och somnade till antikrundan vid 20.20, sen la jag mig kl 21 och somnade som en klubbad säl, och jag är ändå helt slut!
    Vilken datum är avgång? Känner igen den där känslan, oliidigt att jobba dagarna innan semester jue...
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-27 07:54:49 följande:
    Vi åker tiiiiidigt på tisdag morgon. Måste åka till flygplatsen vid 3-tiden tror jag. Det värsta är att jag jobbar på måndag också, men det har inte min kropp uppfattat!
    Hääärligt

haha ja du kommer ju säkert vara jättefokuserad på jobbet på måndag du

Hoppas det börjar hända grejjer för Lättja nu... *känner surandet ända hit*
  • Hannnas

GRATTIS Emil idag

Thezz... Ylva är oxå fullt rörlig, vänder sig inte o har sig däremot men helt klart fullt rörlig...

Lättja... hejja hejja spännande helg

NO... oj vad du är ambitiös superfin!!

• Hannnas

Angiee... o när man börjar tjäna pengar skaffar man sig fler utgifter o vips har man lika lite kvar iaf *ret* *IOR*

Nä gott att komma igång att få inte lite... har du tänkt jobba heltid sen?

• Hannnas

Angiee... förstår dig... o jobba upp SGIn är ju kanon, är ju bara en kort period med o V är ju inte sååå liten så det fixar hon o hur ni vill ha de sen efter andra föräldraledigheten

mmm tillvalen är APdyra det var en av många anledningar att vi valde bort att bygga, antingen blev det inte som vi ville eller så  blev det för dyrt... trist

Linda... M har aldrig varit borta övernatt utan oss än... inte funnits anledning än bara...

Jaz... Grattis till dagisplats!!

Här surar jag som *** idag över dagistaxan... här får man nämligen betala fullpris även om M bara bår 15h/v o det STÖR mig! sen kommer han ju vara hemma ett par veckor när Y föds, o inte heller då sätter de ner taxan... nä fullpris! svinigt dåligt!

• Hannnas

Angie.. M får inte gå mer än 15h/v även om vi får syskon nu heller... inte ens en liten period efter födseln...

Jo standarden ÄR hög hos många husbyggare el vad man kallar det... bara jag som aldrig nöjde mig

• Hannnas

OK.. nu blev all text mini för mig, M kom åt en knapp, vet ni hur man återställer??

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7