Pladderbebisarna Del 7
Håller med Hanna, båda gångerna när jag blivit gravid har det verkligen varit öde på sexfronten. Så det är inte antalet gånger som räknas.
Håller med Hanna, båda gångerna när jag blivit gravid har det verkligen varit öde på sexfronten. Så det är inte antalet gånger som räknas.
Hur mycket har ni haft i buffert när ni har köpt hus?
Kickan: Nä, du som har ett så jättefint namn?! Jag är överförtjust i dubbelnamn och ditt är jättefint!
Vi ska på visning på ett hus ikväll. Jag funderar på att köpa det på stående fot bara för att slippa tänka på det här mer.
Är det rimligt att köpa ett hus osett bara för att man är så trött på hela grejen?
Vi har tittat på hus. Vi älskar det. Vi får det för utgångspriset om vi vill.
Det tänks mycket här i kväll kan jag berätta. Allt hänger på om vi får in exakt så mycket pengar som vi har räknat med, och det kan vi inte säga just nu.
Jag ska träffa banken imorgon vid lunch och sen ska vi meddela mäklaren.
Jag älskar det, J älskar det, Laban älskar lekparken.
Här är huset
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/387173
Åh vi har räknat och räknat. Om bara banken ger sitt godkännande (vilket vi har sen tidigare egentligen men nu är hon extra grinig) så kör vi nog!
Jag har möte hela förmiddagen och sen möte med henne direkt efter. Då måste jag redovisa (fnys!) för hur vi ska betala handpenning och lagfart + pantbrev. Personligen känner jag att hon ska skita i det, om vi så ska spela ihop till pengarna har hon inget med det att göra. Men jag är en duktig idiot så jag går dit med min lilla sammanställning och hoppas att allt funkar.