Pladderbebisarna Del 7
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-surprised.gif)
Lättja... tror inte ett skit på att man får igång förlossningen på det plågsamma sättet... sätt dig i soffan o moffa choklad ist tycker jag, helt onödigt att trötta ut dig nu o ha ont *bannar lite*
Magda.... herregud, ajaj... fy sjuttan!
AE... jag litar inte på målare överlag perfektionist vet du
Borde vara sant... o de är helt klart snabbare än mig men resultatet ifrågasätter jag tyvärr ofta... sen är det dyyyrt o lejja in dem med, får räcka med de hantverkare vi har här nu, kommer ju ändå landa över 150' så jag får glatt spackla o måla själv
Angie... vad roligt!! GRATTIS
när sätts bygget igång?
*dricker te i luuugn o ro*
Angiee... ja en flytt är dyr oavsett årstid, men uppvärmningen är ju alltid lite dyrare vintertid... så som du säger, sug åt er av alla små bäckar så kommer det gå galant!
Glöm inte att det är Våffeldagen idag tjejjer
Nä nu drar jag in till stan, ska kolla tapeter (badrum, vardagsrum uppe o Ms rum) köpa mer schellack, upp till jobbet o fixa min föräldraledighet, UL och lunch på stan o ja *svett* handla till våfflor såklart!
Kram på er o ha en bra dag
Gokväll tjejjer, värst vad lugnt det varit här idag då
ULet gick finfint, det är ingen stor tjej jag har i magen... vägde uppskattat 2430g idag (-10%) men stoor o fin moderkaka o hon ligger lååångt ner med huvudet som jag tänkte o känner...
Magda.. hahaha japp o jag har fortfarande full trädgårdsplanering i skallen
MEN man måste inte genomföra det direkt... o framförallt måste man inte klippa gräs o sånt pyssel som krävs om man flyttar in sommartid