Inlägg från: Honeyflowers |Visa alla inlägg
  • Honeyflowers

Pladderbebisarna Del 7

lättja: ge saft nu när hon är sjuk. jag är en sån där dålig morsa som gör det ibland när Max är frisk oxå

• Honeyflowers

magda- hur går det med era nätter nuförtiden? fortfarande bättre?

vad GÖR man med en unge på 16 mån som inte vill dricka mjölk?? Han bara kväljs...verkar inte gilla det alls...han käkar ibland yoghurt o äter ost...så lite kalcium får han ju i sig

• Honeyflowers

kickan: Var glad för det!!!

lättja och magda: Max är EXAKT lika envis som ni beskriver era barn, vi har fajter med honom hela tiden och det gäller inte bara mat tyvärr.. han har en enormt stark vilja som jag inte ens trodde att så små barn kunde ha, men det kan dom tydligen..det tar så mkt energi tycker jag.

Kickan 84 skrev 2009-05-12 13:14:46 följande:

Lättja: Har aldrig upplevt det problemet, men vi känner å andra sidan inte så många barn som är äldre än våra egna och det spelar ju såklart in.
  • Honeyflowers

jo det är klart...jag tänkte mer på att ni kan vara glada att ni inte har så envisa ungar

Kickan 84 skrev 2009-05-12 13:24:18 följande:

Honey: Det är väl både och, det är ganska ensamt då de vänner man haft innan som inte har barn vill göra annat än att hänga med en småbarnsfamilj.
  • Honeyflowers

man får välja sina" krig" tror jag....

vi har låtit Max smaka glass, tårta, sånt som är sliskigt sött men han gillar det verkligen inte. Förutom saft då. Allt annat går bort vilket ju är bra, han äter helst frukt när vi fikar tex. Så det är jag/vi glada för!

• Honeyflowers

Lättja: Tror att det är skillnad på vi som har otroligt envisa och viljestarka ungar. Det är väldigt jobbigt med alla dessa fajter, tycker iaf jag!

• Honeyflowers

Lättja: Jag menar att jag tror inte att det är skillnad på dig och mig, utan på oss som har sådana här barn och på dem som inte har det.

jazzy: usch ja då vet du ju hur det är....tur att Måns inte är sådan nu.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7