Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

lurksmulan skrev 2009-04-22 07:37:58 följande:
    Nervöööööööööös idag!Möte på jobbet 8-12 sen har jag möte med banken kl 12 och sen ska vi fundera.Jag är helt för att vi kör nu. Det är lite på marginalerna men det känns bra!
    Strot lycka till!!!! Håller tummarna!!!
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Grattis Lurk!

Vi har inte hört nåt om någon som budat över oss idag så vi leder än här!! Men snart kommer väl någon med en mega summa så vi inte kan bli kvar.

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-22 17:15:42 följande:
    äsch vad neg du är klart ni vinner budgivningen!! *hejjar*
    Jag??? Näääää!!!

Jo,det är klart vi vinner!!!

Tänker så mkt på att vi måste få sålt denna med och allt runt omkring det...visningar och allt fix innan. Vi vill ju ha den i tipptopp så vi får mer betalt
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-22 17:42:05 följande:
    Kommer bli lätt att sälja er, den har ju toppläge den med! o homestyling fixar ni lätt! behövs inte så himlans mkt eg men det tar lite tid att röjja undan kommer ordna sig fint!
    Helt sant Det är det där med att röja undan vi måste fixa...och sen trösklarna är inte okej till alla rummen. Sen har vi en lös golvlist i sovrummet från när vi la golvet i sommras. Så det är lite fix men det blir såkert bra!
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Thezz: Vad kul att L lekte själv så länge.

Hanna: Ja,det är väl lättfixat men man ska få det gjort med.

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Nu är det ingen hemlis längre om den kommande bebisen! Nu vet dom närmaste!
    Alla är sååååå glada så och ingen som kommenterat än ilf att det blir tätt på nått negativt sätt. Så det känns bra. Alla vet ju hur vi hade det med Emil så dom är lyckliga för vår skull!!!

Så nu kan jag släppa ut magen

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Om calzone hade fungerat så borde ju inte Emil blivit kvar så länge i min mage! Nä,på mig fungerade inte pizza ilf.

Hanna: Bra du vilar!!! Äntligen liksom

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Angi:  Då är Emil verkligen B barn Eller kanske tom C barn ??

Hanna : Ja, kan iof förstå det men du har äntligen fattat vad det är som gäller. Ladda nu!!! Snart blir det åka av!!!

Calzone är inbakad ja Lantis!!!
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-23 12:25:37 följande:
    Nu ut i solen med lite mat... behöver färg o fräknar inför förlossningen, man kan ju inte se ut hur som helst där heller
    Sån som du såg ut efter Måns kom så var du ju en pudding!!! .-p Supernice!!! Jag fattar inte....jag såg ut som ett vrak.

Ha det mys i solen!

Och du...jag är inte pizzafan
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    angiee skrev 2009-04-23 12:30:57 följande:
    Alla barn är A barn, oavsett + dagar & veckodag
    Härligt!!! Kände mig som en outsider där ett tag  

♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7