-
Usch, henne ger jag inte mycket för, Häxan surtant! Att hon ändå kunde vara så mänsklig att hon gav dig en kram, kors i taket!MizzLizzy skrev 2009-04-28 11:34:45 följande:Precis, tyckte också det var konstigt. På BMG tyckte de att det var jätteviktigt. Gjorde ju också mitt förra på BMG men det blev på Östra nu eftersom det är gratis om man fyllt 35 (eller vad det är) och då har inte BMG fått det uppdraget tyvärr. Såg att AE redan svarat ang mkp/fvp. Tur att jag hade med mig henne som extra ögon och öron AE: Förresten "surtanten" bjöd på UL-bilden iallafall och sen fick jag t o m en KRAM när jag skulle gå. Men det var väl för att jag börjat gråta då. Blev riktigt chockad. Nu ska jag köra en sväng till lägenheten med lite kläder. Har iaf fått gjort nåt idag även om det inte är mycket.
-
Inte konstigt att Ylva inte vill komma ut när hon har en jättebusy mordisk morsa, som inte har tid att föda barn.Hannnas skrev 2009-04-28 11:43:27 följande:Så... tillbaks från lillstan o nu vilar jag lite innan projekten sätter igång..Köpt en jääkla massa täckbark (shit vad tungt det är) o täckmatta, för nu jäklar ska den jäkla kirskålen i mina bärrabatter DÖ o sen ska jag sätta en jättefin klätterhortensia med *tjohoo* Passade på att storhandla med
-
*skrattar åt skrattande Lurkan*lurksmulan skrev 2009-04-28 11:44:17 följande:*skrattar åt kirskålen*
-
Morrn!
-
Konstigt, vi hade också en jättejobbig natt här. Är det fullmåne tro? Från 19.30 till 23.30 så höll Vincent på att stöka. Han skrek och grät var 5:e minut.snöstjärna skrev 2009-04-29 09:17:58 följande:Måste gått troll i natten i natt.Jordan som alltid sover så bra, vaknade om å om igen mellan 23 å 01 ... funderar om han har nån tillväxtperiod. I går sov han ju från 18:30 till 8 då jag väckte honom ... å i natt skrikperiod .... funderar om han har ont, nån växtvärk eller nått. =( Får se hur nätterna blir framöver. Jordan äter välling på morgonen å innan natten fortfarande. Men funderar på att skippa morgonvällingen till frukost, han äter max 100ml då.
-
Åh, vad härligt Snö! Jag tänkte faktiskt på er i morse, att jag måste fråga hur det har gått för er.snöstjärna skrev 2009-04-29 09:21:47 följande:Måste få ta å berätta om lite vardagsromantik ;)Vi har det verkligen så mysigt å kärleksfullt igen. Så glad att det "gick att lösa" =)Nu på morgonen fick jag ett sms efter att ha jobbat en halvtimme. "Hej frun, vill du ha macka från finess?" (finess är fiket i stan). Svarar att jag gärna vill ha en. Sen ringer han när han är här några minuter senare ... Leverans av stans godaste räkmacka med puss ;) Så där överraskande å omtänksamt. Sånt tycker jag är kärlek.
-
Det är oerhört viktigt med vardagsromantik! Vi har nog tappat det en hel del, måste jobba på det. I dag frågade jag i alla fall om maken ville med ut och äta lunch på stan, så det ska vi göra.
Jag måste stressa ner, fick kraftig huvudvärk i går som föregicks av ett läskigt synbortfall. Har surfat lite på det och insett att det nog är migrän jag lider av. Och att det kan utlösas av stress.
-
Angiee: JAg säger som Hanna, försök besöka förskolorna så får du en känsla för dem. Om det inte är möjligt skulle jag i alla fall gått förbi och kollat närområdet, utemiljön osv. Sånt är oerhört viktigt känner jag.
-
Vad kul det vore att få se allas hem. Ni bor verkligen på landet, Cia!
-
Grattis Hanna! Härliga nyheter så här på morgonkvisten.
Jag har fått tillbaka min magsjuka, fast lindrigt så jag sitter på jobbet. Eller fått tillbaka vet jag egentligen inte. Jag hade en "sittning" i morse, men sen har det varit lugnt. Så less på magbakterier. Nu har jag tryckt i mig en provivashot och en kopp blåbärssoppa. Till råga på allt har jag mens och det gör ju inte min mage bättre precis. Det var dagens bajsrapport. Livet är härligt!