Inlägg från: Honeyflowers |Visa alla inlägg
  • Honeyflowers

Pladderbebisarna Del 7

laG: Japp äntligen. Men det var segdraget magvirus, började i måndagskväll o tog slut i fredags....såå less på blåbärssoppa kan jag säga

• Honeyflowers

Stor kram NO! Jag har jobbat som LSS-handläggare och den absoluta fördelen med att få en diagnos är att ni kan få mkt mer hjälp och stöd för Ellen. Fast jag tycker nog läkarn var snabb att sätta diagnos??, hon är ju så liten ännu...

GRATTIS Hanna till Ylva!!!!!!! Hoppas ni alla mår bra.

• Honeyflowers

no: precis, en psykolog skall göra den riktigt bedömningen, senare i hennes liv...förstår att det känns hårt för er nu men med LSS kan ni få mkt mera stöd som jag nämnde tidigare.

• Honeyflowers

hanna: testa med amningsnapp då får nog Y bättre tag! jag har så små bröstvårtor så att Max kunde inte amma utan nappen, hade den nog i 3 mån.

• Honeyflowers

Hanna: Ja det är synd att det gör så satans ont i början, dock försvinner ju det efter ett tag men ändå...

• Honeyflowers

Hanna: ja okej då förstår jag ang. nappen..det ÄR fruktansvärt att amning kan göra så ont i början, det vet man inte förrän man väl testat, jag som hoppas att det inte kommer göra lika ont nu med andra barnet haha.. jag är väl naiv!
    Tänkte att mina tutts kanske blivit härdade eller nått...Gör det lika ont som det gjorde sist så skiter jag också i det....

• Honeyflowers

hanna: det kan tyvärr hålla på ett bra tag, jag minns inte rikigt själv men ett par veckor tog det nog för mig innan den värsta smärtan la sig....usch.....för min del gjorde det mkt mindre ont med amningsnapp..du kan ju alltid testa det

• Honeyflowers

no: nää det är verkligen kasst av honom, det är INTE för mkt begärt av dig att få 1 sovmorron.....Jäkla karl(ar)
    Prata med honom så att han verkligen fattar!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7