• 2007

Pladderbebisarna Del 7

Godmorgon!!

Vet att jag är dålig på att skriva här. Ni skriver så mycket att jag inte hinner med. Men läser ganska mycket i alla fall.

Hanna: Så du har mycket sammandragningar, ja det är ju inte långt kvar nu. Känner du dig redo för nästa förlossning???

Själv är jag halvvägs idag, 20+0, känns ganska segt, vill gärna ha sommar och semester. Men det ska jag ha v27 så det är ju ganska många veckor kvar tills dess. Som tur är så är det mycket ledigheter under våren ändå.

Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • 2007

Godmorgon!!

Vet att jag är dålig på att skriva här. Ni skriver så mycket att jag inte hinner med. Men läser ganska mycket i alla fall.

Hanna: Så du har mycket sammandragningar, ja det är ju inte långt kvar nu. Känner du dig redo för nästa förlossning???

Själv är jag halvvägs idag, 20+0, känns ganska segt, vill gärna ha sommar och semester. Men det ska jag ha v27 så det är ju ganska många veckor kvar tills dess. Som tur är så är det mycket ledigheter under våren ändå.

• 2007

Vet inte vad som händer med mitt FL idag, lyckas visst få dubbla inlägg överallt..... sorry....

• 2007

Vet inte vad som händer med mitt FL idag, lyckas visst få dubbla inlägg överallt..... sorry....

• 2007

Hanna: Nja, känns ganska lika faktiskt. Mådde lite illa i början denna gången, det gjorde jag aldrig förra gången. Men jag klagar inte, vet att många, bla du har haft det mycket värre. Däremot är jag kanske tröttare, men det beror väl på att man inte hinner vila på samma sätt. Wilma tar ju upp tiden då man är hemma.

Känner mig också räddare för förlossningen denna gången än förra, man vet väl liksom hur ont det gör. Men du kommer klara det galant. Ni tillhör fortfarande Borås Lasarett antar jag, även om ni flyttat? Kanske vinkar på dig när du kommer till förlossningen....

• 2007

Hanna: Nja, känns ganska lika faktiskt. Mådde lite illa i början denna gången, det gjorde jag aldrig förra gången. Men jag klagar inte, vet att många, bla du har haft det mycket värre. Däremot är jag kanske tröttare, men det beror väl på att man inte hinner vila på samma sätt. Wilma tar ju upp tiden då man är hemma.

Känner mig också räddare för förlossningen denna gången än förra, man vet väl liksom hur ont det gör. Men du kommer klara det galant. Ni tillhör fortfarande Borås Lasarett antar jag, även om ni flyttat? Kanske vinkar på dig när du kommer till förlossningen....

• 2007

Godmorgon!!!

Hanna: Har ni börjat handla till trädgården, kul, ska vi också börja göra snart. har bott i vårt hus ii 4 år men inga plantor är inköpta ännu. Vi har nöjt oss med gräsmatta och altan, men i år ska vi lägga sten och fixa till lite land så det ska nog bli fint.

Thezzizen: Tråkigt att hon har feber. Alltid jobbigt när dom små inte mår bra.

Wilma ville inte åka till dagis idag, vilket är väldigt ovanligt, Men igår var hon hos sin mormor och morfar och när jag sa att vi skulle till dagis imorse så ville hon till morfar istället, lite gulligt.

• 2007

Godmorgon !!! Dimmigt idag, vill ha sol.....

Hanna: Nej, vi har inte heller börjat ännu, men kanske vi hinner lite i helgen nu när det fina vädret kommit. Vi har i alla fall oljat altanen nu så i helgen kommer utemöblerna på plats. Fika i vårsolen är inte fel.

• 2007

Godmorgon !!! Dimmigt idag, vill ha sol.....

Hanna: Nej, vi har inte heller börjat ännu, men kanske vi hinner lite i helgen nu när det fina vädret kommit. Vi har i alla fall oljat altanen nu så i helgen kommer utemöblerna på plats. Fika i vårsolen är inte fel.

• 2007
    Thezzizen skrev 2009-04-03 07:57:04 följande:
    morgon 2007, vi har strålande sol!!! ska också olja altanen, men har några brädor kvar att skruva på trappstegen bara..
    Sol i Västerås altså, hoppas att dimman lättar här snart.
    Hannnas skrev 2009-04-03 07:59:25 följande:
    2007... ohh gott att få fram utemöbler! jag är på jakt efter sådana nu hmm tjejjer, hört att man inte ska använda olja till altaner utan nåt annat? men vad heter det, kanske man kallar det olja bara?
    Du ska inte gå på Hen och Trädgårdsmässan i helgen??? Dom lär ha bra erbjudanden på utemöbler.

Vi använder Cuprinol till vår altan, en typ av olja. Om det är rätt vet jag inte, men det fungerade bra förra året.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7