• Paprikan

    Vi har fått en son!!

    Idag kom det så hett efterlängtade samtalet från AC! Jag blev aldeles kall och illamående när jag såg att det var ett potentiellt AC-nummer som ringde. Sedan föll jag mer eller mindre ihop på köksgolvet när jag hörde att hon sa att vi blivit utsedda till föräldrar. Jag grät och skakade och var i chock, men lyckades skriva ner lite information iaf En pojke på drygt 6 månader som var välmående och frisk

    Sedan ringde jag maken som satt i jobb-möte som han fick lämna abrupt. Konstigt nog gick jag raka vägen och lade i en tvätt det första jag gjorde, måste varit chocken Sedan duschade jag och åkte till AC där jag och maken gick tillsammans upp och hämtade mappen med bilder och information. Redan i hissen på väg ner slet vi upp kuvertet och hittade en helt underbar lite rundkindad pojke på ett foto Och så var jag kär

    Väl nere i entren var jag tvungen att sätta mig för att inte svimma (undra om det är därför det finns så fina soffor där?) Så kollade vi igenom alla papper och alla bilder och bara konstaterade att han var helt perfekt

    Det är så fantastiskt och underbart, men så konstigt och svårbegripligt. Är det verkligen sant? Är han vår? Eller har jag drömt allt?

    Ikväll blir det champagne!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-04 12:02
    Vi hoppas få åka och hämta vår prins nån gång i maj. Det känns som en hel evighet till dess

  • Svar på tråden Vi har fått en son!!
  • Wirra

    Wow grattis!
    Jag blev tårögd av att läsa din TS. Och det förvånar mig, för jag är inte så blödig av mig annars.

    Massor av grattis till dig, MAMMA!

  • Japan87

    Åh va roligt

    skönt att er väntan äntligen är över,,,!

    Nu kan ni bara njuta av er lille son tss,,,

    lycka till med lillgrabben! Kramar

  • morgonsolan

    VA????? REDAN????!!! MEN.. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!

    Helt otroligt!! Finns han i Seuol? Vet ni när ni får åka ungefär?

    Åter: Tusen grattis!!!!

  • bebis ja tack

    Åååh vad underbart! Vad roligt med tvätten, snacka om att en chock kan ta sig lustiga uttryck!
    Stort grattis till er!

Svar på tråden Vi har fått en son!!